ОТП Банк: подальший розвиток на ринку споживчого кредитування

Постійно працюючи над розширенням своєї мережі споживчого кредитування і задоволенням потреб населення в кредитних коштах, у червні-липні цього року ОТП Банк розпочав співпрацю з такими великими торговельними мережами, як "Комфі" та "Ельдорадо"
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронировать участие

Постійно працюючи над розширенням своєї мережі споживчого кредитування і задоволенням потреб населення в кредитних коштах, у червні-липні цього року ОТП Банк розпочав співпрацю з такими великими торговельними мережами, як "Комфі" та "Ельдорадо".

Досягнуті партнерські угоди стали логічним продовженням успішної, проактивної роботи ОТП Банку на ринку споживчого кредитування. В цілому за роки роботи в цьому сегменті ОТП Банку вдалося побудувати та розвинути ефективну модель кредитування, яка вигідно відрізняється найширшою географією покриття POS мережі в Україні, європейськими стандартами обслуговування клієнтів, лояльними умовами за кредитами і розширеною продуктовою лінійкою.

Крім того, ОТП Банк широко представлений на ринку інтернет-магазинів, постійно розробляє унікальні електронні сервіси обслуговування клієнтів. Кількість сайтів партнерів становить понад 300 ресурсів. Серед них — лідери ринку: bt.rozetka.ua, fotos.ua, allo.ua, sokol.ua, deshevshe.net.ua, foxmart.ua.

"ОТП Банк сьогодні є одним з небагатьох банків, який володіє ресурсами для продовження і розвитку своєї кредитної діяльності. У поточних економічних умовах і ситуації на банківському ринку працювати над розвитком кредитування (та й просто кредитувати!) може дозволити собі далеко не кожен банк. ОТП Банк же, завдяки своїй відмінній капітальній позиції та ефективній моделі бізнесу, має намір і надалі виступати фінансовим партнером для українських громадян з тим, щоб за допомогою наших кредитів клієнти могли здійснювати свої плани і покращувати якість життя", — зазначила Уляна Шинкаренко, заступник начальника Управління мережі продажів АТ "ОТП Банк".

Як свідчення знаку якості в цій діяльності, ОТП Банк два роки поспіль (2012 і 2013) перемагав у номінації "Споживчий кредит" з переможним статусом "Фаворит споживачів" за результатами щорічного Конкурсу торгових марок "Фаворити Успіху" в Україні.

Нагадаємо, показник адекватності капіталу Н2 ОТП Банку на кінець другого кварталу 2014 року склав 14,13% за мінімальної вимоги 10%. Показник поточної ліквідності ОТП Банку на 1 липня 2014 року склав 86,31%, більш ніж у двічі перевищивши норматив, встановлений НБУ (40%).