23 українські компанії безкоштовно поділилися досвідом з громадським сектором

Цього року Україна вперше долучилася до популярної міжнародної ініціативи Pro Bono Week, під час якої тисячі професіоналів зі сфери бізнесу інвестують свої знання, час та досвід у розвиток і підтримку громадського сектору.

У рамках українського Pro Bono Week протягом 22-28 жовтня відбулося 42 безкоштовні
події для неприбуткових організацій. Фахівці з 23 топових українських і міжнародних
компаній* провели лекції, майстер-класи та індивідуальні консультації з маркетингу,
PR, комунікацій, фінансів, юриспруденції, досліджень, рекрутменту, стратегічного
планування, проектного та івент-менеджменту.


Загалом допомогу, пораду чи знання від професіоналів отримали представники 150
благодійних фондів, соціальних проектів та громадських організацій.


"Тепер я знаю про SEO, digital-маркетинг, PR і media relations та як зробити
презентацію на високому рівні. Найкрутішою була наша індивідуальна консультація з
івент-менеджменту з Ларисою Немеш, СЕО #ПеремогаSpace, після якої від потоку ідей
і думок я не могла заснути до 2 ночі і прокинулася о 5 ранку!" — Інна Матюшенко,
проект Cancel\R.


"Незважаючи на тривалу активну взаємодію, між бізнесом та громадським сектором
існують глибокі прогалини, і саме участь у таких заходах, як Pro Bono Week, допоможе
їм почути одне одного та об'єднати зусилля заради вирішення важливих соціальних
питань" — коментує Ольга Бойко, провідний фахівець з КСВ Ашан Україна.


Ініціювала та організувала перший Pro Bono Week в Україні команда Pro Bono Club
Ukraine. Це платформа змістовних партнерств бізнесу з громадським сектором, на якій
компанії зможуть долучатись до pro bono активностей і надалі.


* Компанії, які долучилися до Pro Bono Week в Україні: Dentsu Aegis Network
Ukrainе, Isobar Ukraine, IProspect, Asters, Reprezent, Happy Monday, #ПеремогаSpace,
Quadrate 28 HR, Global Shapers Kyiv Hub, Preply, Axon Partners, Evo.Company,
Dec.Education, Projector, Laba, Civitta, EY, Epam, Ашан, Weblium, Культурний проект,
Chasopys Creative Family, The Gate Agency.

Додаткова інформація:
150 організацій (289 людей), 23 компанії та 30 експертів взяли участь.
74 години інвестували експерти у розвиток громадського сектору.
42 події відбулося (34 індивідуальні консультації та 8 лекцій і майстер-класів).