23 января, 08:01

Як українським виробникам потрапити на наймасштабнішу виставку Gulfood 2018

Офіс з просування експорту у партнерстві з Київською Торгово-промисловою палатою організовують візит української делегації на наймасштабнішу виставку харчової промисловості Gulfood 2018

Як українським виробникам потрапити на наймасштабнішу виставку Gulfood 2018

Gulfood — одна з найвпливовіших міжнародних спеціалізованих виставок продуктів харчування та напоїв у світі. Традиційно вона відбувається у м. Дубай, ОАЕ. Цьогоріч це станеться 18-22 лютого 2018-го. Не секрет, що на цей захід мріють потрапити виробники з усього світу. Тому що саме тут створюються основні тенденції у світовій харчовій промисловості на увесь поточний рік. Це й не дивно, адже на виставці будуть розміщені стенди понад 5000 кращих компаній із 120 країн. Заради них на Gulfood приїдуть близько як 100 000 підприємців із 170 країн світу. Основною фішкою Gulfood є те, що він об"єднує 1000 байєрів з усього світу. А площа, на якій водночас будуть представлені продукти харчування, напої, обладнання для готельно-ресторанного бізнесу та кулінарії, є однією з найбільших у світі й становить 130 000 кв. м.

3000 — це середня кількість контактів, які отримує середньостатистична українська компанія на колективному стенді за кілька днів виставки. Експортери зазначають, що до результатів призводять від 3% напрацьованих контактів. Такі цифри не можуть не вражати! Тому Gulfood — це прибутковий інструмент продажів для компаній, які готові до експорту.

Як українським компаніям потрапити на Gulfood 2018?

 Провідні вітчизняні компанії вже зареєструвалися для участі у виставці. Однак, перелік бажаючих, які хочуть потрапити на Gulfood є більшим, аніж вміщує стенд. Тому Офіс з просування експорту у партнерстві з Київською Торгово-промисловою палатою організовують бізнес-візит української делегації на Gulfood 2018. Відповідно, абсолютно усі українські виробники харчових продуктів можуть потрапити на найвпливовішу виставку у світі. Там вони матимуть можливість поспілкуватися з конкурентами з різних країн, ознайомитися із їхньою продукцією, ціновими пропозиціями, і найголовніше — знайти потенційного партнера й отримати досвід ведення переговорів.

 Серед відвідувачів виставки Gulfood будуть власники супер- й гіпермаркетів, бакалійних магазинів; виробники, імпортери, експортери, дистриб'ютори продуктів і напоїв; готельєри та ресторатори (в тому числі ресторани швидкого харчування); державні департаменти, відповідальні за постачання медичних закладів, госпіталів, громадянських та оборонних об'єктів; транспортні компанії; нічні клуби та готелі.

 На Gulfood можна побачити десятки неймовірних food shows, спробувати страви десятків країн світу, побачити продукти з різних континентів, зустрітися з урядовцями й імпортерами численних країн прямо в коридорах павільйонів, побувати на майстер-класах найкращих шефів світу, домовитися про співпрацю з консультантами, імпортерами.

 Генеральний директор організатора виставки Dubai World Trade Centre Хелал Саїд Альмаррі наголошує, що Gulfood дає можливість проводити торгові операції для місцевих, регіональних та міжнародних виробників, постачальників, дистриб'юторів та роздрібних торговців на мільярди дирхамів.

 Візит відбудеться з 17 по 22 лютого 2018-го.

Про деталі поїздки можна прочитати за посиланням https://epo.org.ua/events/gulfood-2018-reg/.

Ірина Онікієнко, керівник напряму Бізнес-можливостей Офісу з просування експорту

автор:
раздел:
теги:

По теме:

Експорт в Індію: плюси, мінуси, підводні камені
Экономика 20 октября 2017 в 12:30

Експорт в Індію: плюси, мінуси, підводні камені

Офіс з просування експорту ділиться даними, які будуть корисними тим, хто придивляється до ринку Індії. Розпочати можна з тесту на готовність компанії експортувати