Яким буде український eCommerce у 2022 році? Підсумки конференції Promodo Partners
В Києві в КВЦ Парковому 17 вересня відбулася наймасштабніша закрита конференція для представників eCommerce — Promodo Partners. Більше 700 топових гравців українського ритейлу говорили про бачення розвитку ринку на майбутній рік
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Promodo Partners 2021 — це вже одинадцята за рахунком конференція від агенції Promodo, яка має найглибшу в країні експертизу з розвитку онлайн-ритейлу. Дев’ять з десяти топових гравців ринку є її поточними клієнтами.
Подія мала закритий формат, проте зібрала більше 700 гостей. Більшість — особисто запрошені клієнти та партнери компанії. Тож в кулуарах відбувалося відкрите спілкування, а спікери на сцені не боялися говорити про цифри.
Цього року на головній сцені заходу зібралися візіонери українського eCommerce:
Та Андрій Зелінський, співзасновник і член наглядової ради "Української академії лідерства", з унікальним майстер-класом про побудову сильної команди.
Спікери говорили про інноваційні ідеї, що впровадили під час карантину, та ділилися своїм баченням розвитку ринку у найближчому майбутньому.
Червоною ниткою крізь всі виступи пройшло питання, що робити з бізнесом зараз, аби в 2022-му посилити свої позиції.
Єдиного рецепту чи вірного підходу спікери не назвали, подекуди питання з залу від колег навіть переходили у гарячі дискусії. Проте у дечому всі виступаючі згодилися одноголосно — поведінка клієнта змінюється тут і зараз, і бізнесу вкрай необхідно розуміти, як саме. Також сьогодні саме час експериментувати та робити те, чого ще не робили ані ви, ані ваші конкуренти.
Компанія Promodo зібрала величезну залу всього за місяць. Створити особливу атмосферу та ще ефективніший нетворкінг допомагали партнери заходу: Ucloud, Нова пошта — доставка майбутнього, Uklon, Monaco, Наш Формат.
Ще одна деталь, яка допомогла підсилити доповідь хедлайнера Андрія Зелінського про важливість побудови команди та стала родзинкою атмосфери, — це жирафа, внутрішній символ Promodo. І агенція не просто привезла її з собою до Паркового, а й подарувала маленьку копію кожному з гостей.