- Категория
- Новости компаний
- Дата публикации
Кожен п’ятий клієнт "Волиньгаз збуту" користується Особистим кабінетом
Користувачами Особистого кабінету на сайті 104.ua є 20 % сімей, що користуються газом у Волинській області — це 52 тисич клієнтів "Волиньгаз збуту". Вони мають можливість контролювати споживання газу і стан особового рахунку в режимі онлайн. Крім того, Кабінет має низку інших корисних функцій, що дозволяють споживачам економити свій час, не витрачаючи його на відвідування Центрів обслуговування. Це онлайн-оплата, завантаження рахунку, перегляду історії оплат та споживання газу, можливість інтерактивного спілкування з фахівцями компанії.
Про це повідомили в прес-службі "Волиньгаз збуту".
Торік через Особистий кабінет в Україні опрацьовано понад 700 тисяч звернень з питань щодо поставок газу клієнтів. Майже половина онлайн-консультацій — 50,48% стосувалися пільг та субсидій — 0,43 %, розрахунків за газ — боргів або переплат — 11,25 %, боргів або переплат — 3,79%, вирішували питання онлайн оплати — 34%. Менше всього споживачі цікавились незарахованими платежами — 0,06%.
Подписывайтесь на Youtube-канал delo.uaВраховуючи побажання самих споживачів, компанія постійно вдосконалює функціонал кабінету і додає канали онлайн-спілкування з клієнтами.
"З кожним роком ми поповнюємо дистанційні сервіси новими розробками, які дозволяють охопити якісним обслуговуванням ще більшу кількість клієнтів. Особистий кабінет — це найінформативніший канал для вирішення всіх газових питань. Його мобільна версія — додаток 104 Mobile зручний тим, що завжди під рукою. Окрім того, в ньому реалізована функція мультиакаунта, тобто через один мобільний пристрій можна керувати декількома особовими рахунками", — зазначив директор "Волиньгаз Збуту" Микола Тищук.
Із останніх новинок клієнтських сервісів є чат-бот "7104ua" у месенджері Viber та мобільний додаток "104 Mobile Light" для користувачів iPhone. Майже готовий до виходу сервіс "104 Бізнес онлайн" для комерційних споживачів газу.