Найбільша IT-конференція Східної Європи — iForum — відбудеться 23 травня в Києві

Найбільша IT-конференція Східної Європи — iForum — відбудеться 23 травня в Києві
Водинадцяте iForum відкриє вікно можливостей для численних відвідувачів — цього року організатори очікують понад 12 тисяч учасників

12 тисяч учасників, 7 напрямів, експозона цікавинок від ІТ-ринку, футуристичне "Місто Майбутнього", безліч корисних знайомств та розмов. Про що буде конференція цьогоріч і чому вам слід відвідати iForum? 

Голова Оргкомітету Олександр ОЛЬШАНСЬКИЙ: iForum-2019 буде про майбутнє. Світ знаходиться в точці, за якою "матриця зламається", — нас очікують величезні зміни у всій системі: від освіти до технологій. Це шалений світовий тренд, і про це будемо говорити на конференції, де з'явився новий напрям — "Майбутнє".

Ігор НОВІКОВ, керівник напряму "Майбутнє": Світом править конвергенція. Неможливо говорити про освіту без контексту технологій, бізнесу та суспільства. Водночас немає сенсу говорити про інновації, не розглядаючи питання радикальних змін в освіті. Скінчилась епоха знань в окремих підручниках. Та й самі підручники не встигають за змінами. Саме тому цього року на основі напрямів "Інновації" та "Освіта" ми створили новий — "Майбутнє: технології, бізнес, освіта, суспільство". Тут ми обговоримо все, що формуватиме нашу дійсність найближчі десять років.

Дмитро БАЗИЛЕВИЧ, керівник напряму Digital FUN: У цифровому світі люди також шукають хліба й видовищ. І якщо "хліб" — це до напряму "Бізнес", як його ефективно продавати — до напряму "Реклама", то за видовищами — велкам до напряму Digital FUN. Цього року Digital FUN буде про те, який кіберспорт нам потрібен, чим саме Adult-індустрія рухає прогрес і навіщо люди взагалі роблять відеоігри. Спеціальний бонус: пояснимо, чому на Digital FUN не говорять про гейміфікацію.

Євген ШЕВЧЕНКО, керівник напряму "Реклама": Інтернет — найбільше медіа в нашій країні за рекламними бюджетами. Всеукраїнська рекламна коаліція впевнена, що у 2019 році на інтернет-рекламу буде витрачено більше, ніж на ТБ+радіо. Це означає, що інтернет стає головним каналом комунікації та продажів для багатьох бізнесів. Тож цього року напрям "Реклама" буде присвячений новим рекламним технологіям, збільшенню ефективності використання вже відомих інструментів та креативу у рекламі. Усе це — важливі складові   інтернет-маркетингу в кожній компанії, яка хоче збільшити продажі та залучити більше нових клієнтів.

Дмитро БІРЮКОВ, "Місто Майбутнього": У 2019-му наше Місто — це роботи та штучний інтелект. Із цікавих спойлерів: VR-гра з повним "зануренням" у Чорнобиль до аварії на АЕС та освітній інтерактивний рюкзак.

Денис ДОВГОПОЛИЙ, керівник напряму "Стартапи": Цього року наш напрям збільшує тривалість до повного дня. А також зросте кількість англомовних спікерів. Як завжди, ми сфокусуємось на 20-хвилинних доповідях, які даватимуть відповіді на питання, базуючись на особистому досвіді спікера, наданій ним методології та кейсах. 

Сергій КОРЖ, керівник напряму "Технології": iForum-2019 не стане винятком: ми розглянемо найбільш трендові фреймворки та платформи, обговоримо нові підходи до побудови високонавантажених систем, а також — коли й як варто застосовувати технології машинного навчання та обробки природних мов. 

Арсеній ФІНБЕРГ, керівник напряму "CRM&Лояльність": Головний акцент цього року буде спрямовано на практику: ми розглядатимемо реальні кейси запровадження/використання CRM/ERP систем в українських компаніях.

Артур Оруджалієв, керівник напряму "Бізнес": Ми традиційно зберемо лідерів українського та міжнародного ІТ-бізнесу. Топ-менеджери великих компаній поділяться унікальним досвідом перемог та помилок, розкажуть про конкуренцію та завоювання нових ринків. А також спрогнозують, що чекатиме на нас завтра.

Та головний напрям iForum'у — це нетворкінг. Купуючи квиток, ви отримуєте найдемократичніший доступ до найцікавіших людей галузі, синергія яких і створює  майбутнє.