PRESSZVANIE спільно з House of Knowledge провели першу лекцію для ділових журналістів

PRESSZVANIE спільно з House of Knowledge провели першу лекцію для ділових журналістів
На першому занятті тьютор Единбурзької бізнес-школи розповів кореспондентам про суть економічного розвитку та інструменти макроекономічної політики

PRESSZVANIE спільно з платформою House of Knowledge провели першу лекцію в рамках освітньої програми "Як говорити з топами однією мовою. Основи бізнесу для журналістів та медіа-менеджерів".

Відбір до навчальної групи пройшли журналісти, шеф-редактори та продюсери таких ЗМІ, як "НВ Бізнес", UA: Суспільне, Latifundist.cоm, ІА "Українські Новини", Ligа.nеt, Finclub.nеt, Vector, Dеlо.uа, Mind.uа, uаprоm.infо, журнал "Гроші", Rеtаilеrs.uа та інші.

"Ця освітня програма — чудова можливість побачити, як мислять люди, які керують мільйонними індустріями, і дізнатись, як краще спілкуватися з ними. Вже на першому занятті стало зрозуміло, наскільки глибоко має "копати" українська бізнес-журналістика, аби осягнути масштаби того, що відбувається в Україні та світі, та донести це своєму читачу зрозумілою мовою", — поділився учасник програми, кореспондент ділового порталу Dеlo.uа Дмитро Бунецький.

На першому занятті тьютор Единбурзької бізнес-школи Андрій Ставицький розповів про суть економічного розвитку, інструменти макроекономічної політики та звернув увагу на багатовекторність наслідків економічних процесів.

"Економіка — це мистецтво балансу. Добре, коли журналісти розглядають будь-яку дію з різних сторін, питають думки експертів з різними точками зору. Адже будь-яке економічне рішення впливає одразу на кілька суб"єктів, і однозначної правильної відповіді для всіх ніколи не може бути", — пояснив він.

Лектор також застеріг журналістів від стереотипних підходів. "Світ дуже швидко змінюється. І те, що вважалося правильним 5 років тому, зараз вже буде концептуально невірним. Наприклад, раніше вважалося, що всі високі доходи корпорацій пов"язані тільки з пірамідами. А зараз це вже не так. Ми це бачимо на прикладі таких компаній як Facebook чи Apple. Тому завжди потрібно міняти підходи і дивитися, чи не змінилося щось в економіці", — закликав Андрій Ставицький.

Нагадаємо, освітній проект "Як говорити з топ-менеджерами однією мовою. Основи бізнесу для журналістів та медіа-менеджерів" створено премією для журналістів PRESSZVANIE та платформою House of Knowlegde. Тьютори Единбурзької бізнес-школи читають курси з управлінських тем, що зазвичай формують академічну програму MBA для СEO та топ-керівників. Формат проекту складається з серії лекцій і практичної роботи з кейсами.

PRESSZVANIE — щорічна премія для журналістів і редакторів, яка вручається з 2005 року за лідерство і професіоналізм. Проект розвиває освітню платформу і проходить під егідою громадської організації "PRESSZVANIEUkraine", місія якої — створювати умови для розвитку української журналістики.

Платформа House of Knowledge є партнером та провайдером міжнародних та авторських програм і сертифікацій, у тому числі британської програми MBA Edinburgh Business School, програми для закупівельників британського інституту СIPS та програми з управління проектами Programme and Project Management до сертифікації європейської асоціації IPMA.