Топ кращих роботодавців фармринку за 2019 рік: Delta Medical піднялася з 50 на 28 місце

Фото: Delta Medical
Фото: Delta Medical
Така динаміка — найвища серед представлених у дослідженні компаній
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронировать участие

Згідно з даними "Дослідження привабливості фармацевтичних компаній України як роботодавців" за 2019 рік від спеціалізованої агенції Фарма Персонал, Delta Medical піднялася на 22 рядки — з 50 на 28 місце. І це — найкраща позитивна динаміка серед представлених компаній. 

Дослідження привабливості фармацевтичних компаній України як роботодавців проводиться з 2015 року, на постійній основі, з періодичністю раз на рік. 

У досліджені Фарма Персонал беруть участь менеджери та медичні представники фармацевтичних компаній, які в період дослідження працюють або шукають роботу. На основі отриманих анкет респондентів було складено рейтинг загальної привабливості 73 фармацевтичних компаній, де б хотіли працювати респонденти. 

Згідно з результатами дослідження, хоча б одну компанію як гарного роботодавця рекомендував 701 респондент. Отримано 1157 побажань працювати у 73 компаніях та 695 відгуків щодо 53 компаній, в яких у респондентів працювати немає бажання. 

У Delta Medical відповідно до статистичних даних — найкраща позитивна динаміка в рейтингу серед роботодавців фарм ринку. До 2017 року компанія знаходилася нижче 70 позиції та не потрапила до рейтингу взагалі, у 2017 році — посіла 51 рядок рейтингу роботодавців, у 2019 — 28.

Загалом було отримано 1852 побажання та відгуків щодо 79 компаній. Компаній з лише позитивними відгуками — 26, з позитивними та негативними — 47, лише з негативними — 6. 

Варто зауважити, що всього в Україні працює близько 200 компаній, які мають зовнішню службу. Це значить, що близько 130 компаній не було згадано взагалі жодного разу, що свідчить про низьке сприйняття HR-бренда на ринку праці.