Боротьба нового зі старим: стартувала соцреклама на підтримку електронного документообігу

Боротьба нового зі старим: стартувала соцреклама на підтримку електронного документообігу
Всеукраїнська рекламна коаліція, онлайн-сервіси "Вчасно" і Document.Online в партнерстві з Програмою Розвитку ООН (ПРООН) запустили соціальну рекламу, щоб вкотре нагадати — майбутнє за новими технологіями

Вже 10 років в Україні є можливість користуватися електронним документообігом. Проте переводити документи в цифровий вигляд компанії почали лише декілька років тому. Щоб пришвидшити цей процес, учасники ринку запустили соціальну кампанію, яка демонструє бізнесу і держорганам: електронний документообіг — це просто, ефективно і законно. Ініціативу підтримали 11 креативних агентств і запропонували свої варіанти соціальної реклами. Переможцем конкурсу стало RAM 360. Їх ідея — візуалізувати, як нові технології можуть перемогти обридлого "паперового монстра" і полегшити життя  бухгалтерам та юристам, а також директорам, HR-спеціалістам та всім, хто так чи інакше працює з документами.  "Паперовий документообіг — це химера, що висмоктує ресурси з природи і з нас самих. Однак ми розуміємо — зміни не настають самі собою, і тому маємо говорити про цю проблему ще гучніше. Нашим роликом ми із продакшн-командою Looma спробували нанести удар по ній та заохотити людей до використання ефективних та доступних електронних засобів", — коментує Святослав Кобзенко, креативний директор RAM360. Завдяки діджиталізації співробітники компаній матимуть змогу займатися більш творчими, осмисленими та стратегічними задачами. Бо крім заощадження коштів, ключовою перевагою електронного документообігу є саме економія часу працівників за рахунок цифровізації механічної роботи. Сто тисяч електронних документів можна підписати і відправити за 30 хвилин.  "Ми хотіли, щоб соціальна реклама була близькою кожному та стала візуалізацією нашого повсякденного робочого життя. Наша місія зацікавити бізнес та державні органи та розвіяти їхні страхи. А ще дати зрозуміти, що інновації — це не "боляче". Креативна ідея RAM 360 саме така. За технологіями — майбутнє, і стати його частиною зовсім не складно", — зазначає Оксана Ферчук, керівник B2B-напряму компанії EVO.