В Укрсиббанку технічний збій: з рахунків клієнтів зникають гроші

Фото: Укрсиббанк
Фото: Укрсиббанк
Додзвонитися на "гарячу лінію" банку практично неможливо. В соцмережах люди жаліються на відсутність інформації від банку

Клієнти Укрсиббанку, у понеділок, 1 лютого почали масово жалітися у соцмережах на те, що із їхніх рахунків при оплаті покупок чи послуг кошти знімаються двічі.

Так, зокрема, один із клієнтів на сторінці Укрсиббанку у Facebook написав:  " УКРСИБ у вас технічний збій і знімає по два рази гроші! Я з 8 разу додзвонився на гарячу лінію і мене запевнили що гроші повернуть. Так само обіцяли, що буде пост в Фейсбук! І де ж він? Хлопці? ховати голову в пісок це не метод ведення бізнесу в 2021 році !!! ".

Інший дописувач був менш стриманим: "Ви крадете мої гроші! Поверніть все як було!"

Багато клієнтів Укрсиббанку пишуть про те, що взагалі не змогли додзвонитися на "гарячу лінію" банку. "Лежить" і чат банку. Є збої на сайті.

В самому Укрсиббанку таку ситуацію пояснюють технічним збоєм. Неможливість додзвонитися на "гарячу лінію" пояснюють великою чергою стривожених клієнтів. Там обіцяють повернути усім своїм клієнтам зайво списані кошти, але сказати, коли це буде не можуть. "Проблема на разі не вирішена, очікуйте вирішення", — відреагував Укрсиббанк на коментарі своїх обурених клієнтів у соцмережах.

Delo.ua слідкує за розвитком подій та звернулося до банку по офіційний коментар з приводу ситуації.