НБУ курс:

USD

41,66

--0,04

EUR

43,70

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,90

41,85

EUR

44,23

44,04

Дискусійна панель “TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави”

Дискусійна панель “TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави”

29 листопада о 14.00 у Києві, у IQ Business Center відбудеться дискусійна панель від видання Комерсант український на тему: “TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави”.

Під час заходу працюватиму три панелі:

Дискусійна панель I:  Кібербулінг – досвід бізнесу

Наталія Лигачова – шеф-редакторка інтернет-видання «Детектор медіа»

Олександр Соколовський – український підприємець, засновник групи компаній «Текстиль-Контакт»

Юлія Чудновець – PR-директор Групи компаній ЕПІЦЕНТР

Оксана Щербак – головна редакторка видання Комерсант український (модераторка панелі)

Дискусійна панель II:  Позиція держави або чому Telegram-тиск став нормою

Альона Матвєєва –  речниця БЕБ

Микита Потураєв – народний депутат, голова Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики

Галина Янченко – народна депутатка України, голова Парламентської спецкомісії по захисту інвесторів

Тарас Шевченко — заступник міністра культури та інформаційної політики України (2020 – жовтень 2024 р.), засновник Центру демократії та верховенства права

Денис Шкаровський – партнер VB partners, керівник практики Sanctions (модератор панелі)

Дискусійна панель III:  Мовчати не можна говорити

Олена Дерев’янко –  со-founder і партнер Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор

Максим Цап – Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine

Олена Зубарєва – Директорка зі стратегічних комунікацій і розвитку корпорації TERWIN та благодійного фонду Руслана Шостака

Марина Томко – експерт з комунікацій

Дарʼя Сухенко – співзасновниця та креативна директорка комунікаційної агенції Trembita PR

"У сучасному інформаційному просторі українські підприємці вже на системній основі стикаються з новими викликами, одним із яких є невмотивована дискредитація бізнесу в соціальних мережах, зокрема, в різноманітних каналах Telegram.

Це явище сьогодні стає дедалі небезпечнішим, оскільки існує поза межами будь-яких законодавчих кордонів, часто набуває форм не просто маніпуляцій, але й агресивного тиску.

Представники бізнес-спільноти, які стикалися із віртуальними Telegram-атаками, надалі мають справу з цілком реальними репутаційними та значними фінансово-економічними їх наслідками", - зазначають організатори.

Відповідно, метою Дискусійної панелі є:

·        Почути різні точки зору на проблему появи такого явища як Telegram-тиск в медійному просторі України.

·        Зрозуміти, чому та хто "замовляють таку послугу" без жодних наслідків.

·        Проаналізувати досвід бізнесу та піарників, які відверто розкажуть про головні небезпеки та слабкі сторони авторів Telegram-атак.

·        Напрацювати універсальний алгоритм протистояння такому явищу.

·        З’ясувати, як правильно відновлювати репутацію бізнесу.

Придбати квитки можна за посиланням:

https://kyiv.ticketsbox.com/event/diskusijna-panel-telegram-vijni-v-ukrayini-yak-perezhiti.html

Партнери заходу: природна мінеральна вода "Моршинська", IQ – бізнес-центр, академічний театр «Київ Модерн-балет», Арт Еклер

Медіапартнери: інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, Ділова Столиця, ДЕПО, MMR – Marketing Media Review.