Шина за 50 секунд…

І це не фантастика, а реальність. Високі технології дісталися України, Білої Церкви, виробничих майданчиків національного виробника шин.

Взявши курс на випуск конкурентоспроможної продукції з посадковим діаметром від 17 до 20 дюймів, підприємство успішно реалізує програму модернізації виробництва. Так, ще наприкінці серпня виробничники вперше поділилися звісткою про те, що отримали краще на сьогодні у світі обладнання зі складання шин — комплекс EXXIUM компанії "VMI Holland B.V." (Нідерланди). А вже 14 вересня, випереджаючи усі заплановані терміни, зібрали першу шину 205/60 R16 ViaMaggiorе, а 18 вересня — першу шину 215/65R16 SNOWGARD. Робота нового складального комплексу виправдала усі сподівання та підтвердила вірність акцентів , які розставив менеджмент.

Комплекс EXXIUM добре керований, забезпечує високу якість продукції. Виробничий процес забезпечують лише двоє робітників: оператор і транспортувальник. Автоматизація сприяє зменшенню собівартості продукції. Кожні 50 секунд формується одна шина. З 23 жовтня обладнання працює на повну потужність і в три робочих зміни. Вже складено більше двох тисяч шин. Нідерландський представник компанії "VMI Holland B.V" Вілем Беренст, який спостерігав як за процесом налагоджування обладнання, так і за першими годинами роботи у тестовому режимі, поставив високу оцінку українським шинникам. Охоче відзначив, що задоволений співпрацею з білоцерківцями і сподівається на подальше плідне співробітництво. А ще пан Беренст наголосив на тому, що дане обладнання — останнє слово техніки, і ним користуються провідні світові бренди шинної індустрії. Український виробник планує закупити і встановити ще два голландських складальних комплекси.

У рамках інвестиційної програми з модернізації виробництва, яку на теренах провідної української компанії "РОСАВА" повністю забезпечує ТОВ "ПРЕМІОРІ", також триває відпрацювання технологічного процесу нової лінії APEX словацької фірми VIPO. Лінія створена для автоматичного виготовлення наповнювальних шнурів та крил для шин з посадковим діаметром від 13 до 20 дюймів. Усі технологічні операції відбуваються в автоматичному режимі та без участі операторів на одній лінії. Модерне обладнання поліпшить якість випущених крил. Прецизійні профілі наповнювальних шнурів і готових крил поліпшать показники динамічного і статичного дисбалансу, а отже, й загалом експлуатаційні властивості шин.

Усі процеси виробництва активно контролює нова лінія інспекції якості "HOFMANN" (Німеччина), яка також увійшла до програми інноваційного розвитку білоцерківського виробника шин, що гарантує відповідність продукції міжнародним стандартам якості.