- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Чверть українців використовують месенджери для читання новин
Взаємодія з месенджерами не обмежується лише чатами з близькими — найбільше часу спілкуванню з рідними та друзями приділяють менш ніж половина українців (44%). 25% більше часу проводять за читанням новин, ще 8% — спілкуючись по роботі.
Про це повідомляє Rakuten Viber, який провів опитування та дізнався, чому українці приділяють найбільше часу в месенджері.
Зазначається, що в опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 50 тисяч користувачів.
Результати опитування показали, що 44% українців приділяють найбільше часу в месенджері спілкуванню з рідними та друзями.
Читання новин забирає більшу частку часу у 25% респондентів. 7% опитаних відмітили спілкування в робочих чатах, ще 5% — у групових чатах, що стосуються навчання (учнівські або студентські).
Крім того, 4% українців найбільше часу приділяють розважальному контенту та/або каналам про хобі. По 1% відповідей отримали наступні варіанти: групові чати з сусідами, канали для навчання та спілкування зі службами підтримки бізнесів та сервісів. Водночас 12% опитаних майже не проводять час у месенджерах.
Відповіді на питання “Чому ви приділяєте найбільше часу в месенджері?” розподілилися наступним чином:
- Спілкуванню з рідними та друзями — 44%;
- Перегляд новин забирає найбільше часу — 25%;
- Найбільше спілкуюсь по роботі — 7%;
- Груповим чатам, що стосуються навчання: учнівським чи студентським — 5%;
- Розважальному контенту та/або каналам про хобі — 4%;
- Груповим чатам з сусідами — 1%;
- Самоосвіті: знайшов/-ла купу цікавих каналів для навчання — 1%;
- Найбільше спілкуюся зі службами підтримки бізнесів та сервісів — 1%;
- Нічого з вищезазначеного, майже не проводжу час у месенджерах — 12%.
Нагадаємо, раніше Rakuten Viber проводив опитування, щоб дізнатись, скільки часу українці проводять у телефоні та як часто читають новини. 39% респондентів проводили 4-6 годин у смартфоні, ще 35% — 1-2 години. Крім того, третина опитаних (27%) перевіряла новини щонайменше один раз на годину, 41% — один або два рази на день.