Кур'єри Bolt Food страйкують через умови роботи. У компанії запевняють, що умови вигідні

Кур'єри Bolt Food страйкують через умови роботи. У компанії запевняють, що умови вигідні

Кур'єри сервісу доставки висунули вимогу до компанії.

На знак незгоди зі змінами умов праці у Києві кур'єри сервісу доставки їжі Bolt Food розпочали страйк.

Про це вони повідомили у Телеграм-каналі гурту "Авангард", на який підписано понад 300 людей. Також у Телеграм-каналі Bolt_STRIKE_INFO, де понад 80 передплатників.

Під час страйку кур'єри щодня після 14:00 вимикають програму платформи, щоб компанія не могла виконувати свої функції через брак робочих рук.

"Страйк почався після зниження виплат майже на 50%. Витрати на транспорт ті ж, ризики ті ж, а грошей удвічі менші. Це нас обурило!" - пояснює кур'єр Артем.

Страйком кур'єри хочуть домогтися:

✅ визначення нижнього порога заробітку за замовлення (коефіцієнт);

✅ повернути градацію преміювання (бонуси);

✅ порушити питання якісного медичного страхування та реєстрації транспорту.

На знак підтримки страйку кур'єри вішають на рюкзаки наклейки.

Кур'єри сервісу Bolt Food у Києві розпочали страйк. Фото: гурт "Авангард"

Для поширення ідеї страйку розгнівані кур'єри розклеюють постери на місцях скупчення кур'єрів із закликом брати участь у страйку.

Кур'єри Bolt Food висунули вимогу до компанії. Фото: гурт "Авангард"

Також по Києву почали з'являтися графіті із закликом, щоб усі кур'єри підтримали страйк.

Кур'єри незадоволені умовами праці, тому закликають страйкувати. Фото: гурт "Авангард"

Кур'єр Артем пояснює, що їхня робота складна і небезпечна.

"Постійно чуєш про товаришів, які потрапили в ДТП, лікуються, їх оперують і т.д. За 7 днів роботи по 8-10 годин кур'єр проїжджає понад 1000 км по міському трафіку. Щодня ями завжди є потреба ремонтуватися, замінювати деякі деталі "Якщо постраждаєш сам - має бути певна фінансова подушка, щоб не залишитися голодним на час лікування. А зараз ти працюєш фактично "на сьогодні". Доходи вже не покривають ризиків", - зазначає Артем.

Наклейки із закликом приєднатися до страйку розклеєні у місцях скупчення кур'єрів. Фото: гурт "Авангард"

За його словами, офіс не звертає уваги на умови праці кур'єрів, але без них діяльність компанії припиниться.

"Офіс вже бачить ситуацію, коли в години пік не вистачає кур'єрів, і доводиться закривати заклад у додатку. Ми повинні їм нагадати, що в компанії з доставки їжі саме кур'єри доставляють замовлення, і без них компанія просто не існуватиме", - заявив Артем. .

Що кажуть у Bolt Food

На запит Delo.ua в Bolt розповіли, що компанія для того, щоб надавати всім клієнтам (кур'єрам, закладам харчування та їх користувачам) максимально вигідні умови, застосовує методи балансу попиту та пропозиції. Вони передбачають гнучку систему бонусів для кур'єрів, систему знижок для залучення нових клієнтів, різноманітні акції тощо.

"Високий прибуток кур'єра формується за рахунок поєднання базового доходу та бонусів і забезпечується завдяки наявності достатньої кількості замовлень. Саме тому ми залишаємо за собою право комбінувати ці інструменти. Водночас дохід кур'єрів нашої платформи залишається стабільно високим завдяки збільшенню кількості замовлень. Надалі ми плануємо продовжувати стимулювати зростання попиту на послугу Bolt Food, інвестуючи в цей напрямок.Така політика буде економічно вигідною як для компанії, так і для кур'єрів.Компанія зможе збільшити базу клієнтів, підключити нові ресторани в додаток та покращити пропозицію.В свою чергу кур'єри зможуть отримувати більше замовлень та підвищувати свій прибуток. Зараз рівень можливого доходу для кур'єрів на платформі Bolt Food є найвищим на ринку України", - каже регіональний менеджер компанії Ігор Шрамко.

Нагадаємо, що представники компаній Bolt, TicketsBox, Foodex24 та Solvd. Inc. публічно розповіли про провали в їхньому бізнесі, які вони змогли перетворити на успіх.