- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
"Нова пошта" відновила кур'єрську доставку
Транспортна компанія "Нова пошта" поступово відновлює діяльність, на яку вплинула війна в Україні. Пресслужба перевізника повідомила, що знову доступна послуга кур'єрської доставки.
"Вже працює понад 1800 відділень та понад 6000 поштоматів, тепер відновлюємо і кур'єрську доставку", — йдеться у повідомленні.
Тепер є можливість викликати кур'єра, щоб він забрав товар у зручному для клієнта місці та доставив його до відділення, пошти чи за вказаною адресою.
Ця послуга корисна тим, у кого більше однієї відправки, поряд немає працюючого відділення чи немає можливості самостійно та безпечно до нього доїхати. Кур'єрська доставка також зручна при замовленні габаритних товарів.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaГраничний час оформлення заявки на виклик кур'єра є індивідуальним для кожного населеного пункту. Актуальний графік забору.
Кур'єрська доставка працює щодня без вихідних, але на одну годину менше, ніж відділення.
Корективи вносить воєнний час:
- кур'єрська доставка не працює у комендантську годину;
- при оголошенні повітряної тривоги кур'єри заходитимуть до укриття;
- час доставки може зміщуватися на добу, що залежить від ситуації з безпекою в регіоні.
Раніше "Нова пошта Глобал" відновила відправлення за кордон, за винятком Молдови, але не з усіх відділень. Міжнародне відправлення за тими самими тарифами, що раніше, тепер можна оформити з будь-якого працюючого відділення.
Компанія також запустила чат-бот для пошуку діючих відділень та уточнення графіка їх роботи.