- Категорія
- Освіта
- Дата публікації
MRKTNG MRTH-2022: дізнайтеся, як зловити тренд та бути ефективним маркетинг-стратегом

Головна тема цьогорічного марафону — маркетинг майбутнього. Маркетинг-директори великих компаній, власники креативних агентств, відомі креатори допоможуть зловити хвилю нових трендів та сформувати ефективну маркетинг-стратегію
Які канали просування дають найкращий результат? Як виділитися контентом і не боятися генерувати сміливі ідеї у конкурентному середовищі, де всі копіюють один одного? Офлайн-активності досі ефективні?
17 березня на MRKTNG MRTH топові маркетинг-фахівці України поділяться своїм баченням майбутнього креативної індустрії та розкажуть про трансформації, через які доведеться пройти кожній компанії, щоб не залишитися за бортом.
Коли: 17 березня
Підписуйтесь на наш Telegram каналДе: Unit.City
Подробиці та реєстрація: https://mrktng.mmr.ua/
Головна тема цьогорічного марафону — маркетинг майбутнього. Маркетинг-директори великих компаній, власники креативних агентств, відомі креатори допоможуть упіймати хвилю нових трендів та сформувати ефективну маркетинг-стратегію.
Серед спікерів:
- Co-CEO NICE2CU (full-management артиста NK) Валерія Коваль та Ілона Пашкевич,
- Head of Communications UFuture Олександра Погоріла,
- СЕО Badoev ID Анна Ковальова,
- директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва,
- співзасновник та СЕО Vintage Євген Кудрявченко,
- креативний директор Grape Іван Голуб,
- Senior Copywriter Grape Олександр Малік
та ще 10+ спеціалістів, досягненнями яких захоплюється весь ринок.
Ви дізнаєтеся:
- як об'єднати digital- та offline-інструменти та конвертувати їх у прибуток;
- як створити ефективну маркетингову тактику, яка виділить ваш бренд серед конкурентів;
- про прийоми контент-маркетингу, який не засмічує ефір, а приносить користь споживачам і вашому бізнесу;
- як правильно працювати з BIG DATA;
- у чому різниця між брендингом та айдентикою, з чого складається система впізнаваності бренду;
- як правильно використовувати бізнес-івенти у просуванні бренду.
Також на вас чекають:
- відкрите інтерв'ю про маркетинг у кінематографі за участю українського продюсера, актриси кіно та театру Олени Лавренюк та керівниці проекту MMR Катерини Машевської;
- захоплююча та корисна панельна дискусія про кросканальну аналітику;
- нові знайомства з більш ніж 100 вашими колегами по ринку — чудовий шанс домовитися про співпрацю та згенерувати круті колаборації.
Після марафону відбудеться церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі ініціативи, кейси та колаборації. Найкращі проекти обирає читацька аудиторія MMR (онлайн-голосування) та експертне журі (голосування за кожен проект за декількома критеріями).
Учасники MRKTNG MRTH першими дізнаються імена переможців та зможуть поспілкуватися з колегами у неформальній атмосфері за келихом ігристого.
Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/
Приєднуйтесь до MRKTNG MRTH, щоб бути серед драйвових та креативних представників маркетинг-спільноти, першими дізнатися про тренди маркетингу 2022 року та зіграти на випередження!
Організатори: бізнес/медіа бюро Ekonomika+, онлайн-видання про маркетинг та креатив MMR.
Приймаючий партнер - Unit.City.