MRKTNG MRTH-2022: дізнайтеся, як зловити тренд та бути ефективним маркетинг-стратегом

MRKTNG MRTH-2022: дізнайтеся, як зловити тренд та бути ефективним маркетинг-стратегом

Головна тема цьогорічного марафону — маркетинг майбутнього. Маркетинг-директори великих компаній, власники креативних агентств, відомі креатори допоможуть зловити хвилю нових трендів та сформувати ефективну маркетинг-стратегію

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Які канали просування дають найкращий результат? Як виділитися контентом і не боятися генерувати сміливі ідеї у конкурентному середовищі, де всі копіюють один одного? Офлайн-активності досі ефективні?

17 березня на MRKTNG MRTH топові маркетинг-фахівці України поділяться своїм баченням майбутнього креативної індустрії та розкажуть про трансформації, через які доведеться пройти кожній компанії, щоб не залишитися за бортом.

Коли: 17 березня

Де: Unit.City

Подробиці та реєстрація: https://mrktng.mmr.ua/  

Головна тема цьогорічного марафону — маркетинг майбутнього. Маркетинг-директори великих компаній, власники креативних агентств, відомі креатори допоможуть упіймати хвилю нових трендів та сформувати ефективну маркетинг-стратегію.

Серед спікерів:

  • Co-CEO NICE2CU (full-management артиста NK) Валерія Коваль та Ілона Пашкевич,
  • Head of Communications UFuture Олександра Погоріла,
  • СЕО Badoev ID Анна Ковальова,
  • директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва,
  • співзасновник та СЕО Vintage Євген Кудрявченко,
  • креативний директор Grape Іван Голуб,
  • Senior Copywriter Grape Олександр Малік

та ще 10+ спеціалістів, досягненнями яких захоплюється весь ринок.

Ви дізнаєтеся:

  • як об'єднати digital- та offline-інструменти та конвертувати їх у прибуток;
  • як створити ефективну маркетингову тактику, яка виділить ваш бренд серед конкурентів;
  • про прийоми контент-маркетингу, який не засмічує ефір, а приносить користь споживачам і вашому бізнесу;
  • як правильно працювати з BIG DATA;
  • у чому різниця між брендингом та айдентикою, з чого складається система впізнаваності бренду;
  • як правильно використовувати бізнес-івенти у просуванні бренду.

Також на вас чекають:

  • відкрите інтерв'ю про маркетинг у кінематографі за участю українського продюсера, актриси кіно та театру Олени Лавренюк та керівниці проекту MMR Катерини Машевської;
  • захоплююча та корисна панельна дискусія про кросканальну аналітику;
  • нові знайомства з більш ніж 100 вашими колегами по ринку — чудовий шанс домовитися про співпрацю та згенерувати круті колаборації.

Після марафону відбудеться церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі ініціативи, кейси та колаборації. Найкращі проекти обирає читацька аудиторія MMR (онлайн-голосування) та експертне журі (голосування за кожен проект за декількома критеріями).

Учасники MRKTNG MRTH першими дізнаються імена переможців та зможуть поспілкуватися з колегами у неформальній атмосфері за келихом ігристого.

Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/  

Приєднуйтесь до MRKTNG MRTH, щоб бути серед драйвових та креативних представників маркетинг-спільноти, першими дізнатися про тренди маркетингу 2022 року та зіграти на випередження!

Організатори: бізнес/медіа бюро Ekonomika+, онлайн-видання про маркетинг та креатив MMR.

Приймаючий партнер - Unit.City.