У Kernel розповіли про важливість планування залізничних перевезень та досвід співпраці з УЗ у цьому напрямку

У Kernel розповіли про важливість планування залізничних перевезень та досвід співпраці з УЗ у цьому напрямку

Плановість у залізничних перевезеннях може суттєво покращити ситуацію з експортом зернових. Перші кроки для цього вже зроблено завдяки спільному проєкту з УЗ.

Про це повідомив Михайло Кравченко, керівник служби залізничної логістики Kernel.

Можливість планування перевезень на 12-місячний горизонт та демонополізація ринку — два важливі напрями реформи залізничних перевезень в Україні. Використовуючи інноваційні цифрові рішення, компанія Kernel вже змогла вивести на новий рівень обсяги та якість перевезень.  

Завдяки автоматизованій системі оперування зерновими вантажами, в Kernel можуть бути гнучкими у формуванні маршрутів і плануванні ланцюга поставок. З урахуванням цієї можливості компанія здійснила тестовий проект графікових перевезень спільно з "Укрзалізницею". В результаті нитки графіка "Укрзалізниці" логічно продовжили програмний продукт Kernel щодо формування ступінчастих маршрутів.  

"Колаборація з "Укрзалізницею" з приводу руху поїздів за розкладом довела, що система зберігання зерна Kernel та оперування її потоками може забезпечити плановість, необхідну для виконання завдань експорту, — розповідає Михайло Кравченко. — У перспективі ми хочемо створити глобальну логістичну платформу. Вона об'єднає всі ланки ланцюжка постачання зерна від поля/складу до судна і навіть до місця постачання зерна, кінцевого клієнта/покупця".  

У Kernel готові допомагати УЗ із реформою графіків руху, але для втілення наступних кроків необхідний доступ до операційних даних "Укрзалізниці" щодо процесу залізничних перевезень.  

Фото: Depositphotos