Українські автоперевізники вимагають від Польщі збільшити квоту дозволів на міжнародні перевезення

Українські автоперевізники вимагають від Польщі збільшити квоту дозволів на міжнародні перевезення
Фото: прес-служба АсМАП

Українські міжнародні автоперевізники провели акцію біля Посольства Республіки Польща в Україні. Вони вимагають не обмежувати їхні права зменшенням квоти дозволів на міжнародні перевезення.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Про це повідомляє у Facebook Асоціація міжнародних автомобільних перевізників (АсМАП) України.

Звернення з проханням сприяти відновленню практики видачі українським перевізникам квоти у кількості 200 тисяч дозволів у 2022 році, як це передбачено Угодою про Асоціацію між Україною та ЄС, учасники передали Надзвичайному та Повноважному Послу Республіки Польща в Україні.

"Україна завжди відчувала підтримку з боку Республіки Польща та її народу, особливо в період Революції Гідності та агресії з боку північного сусіда. Польща однією з перших країн Європейського Союзу ратифікувала Угоду про Асоціацію України з ЄС. Водночас останніми роками ми не знаходимо підтримки та розуміння у питанні щодо забезпечення торговельно-економічних зв'язків України з країнами ЄС та безпосередньо з Республікою Польща, через зменшення польською стороною квоти дозволів на міжнародні автомобільні перевезення з 200 до 160 тисяч на рік", — наголосив під час акції президент АсМАП України Леонід Костюченко.

Зменшення квоти дозволів, за словами Костюченка, негативно впливає на роботу експортерів та перевізників, блокує перевезення у більш ніж десяток країн Європи, завдає економічної шкоди Україні та країнам ЄС та є порушенням статті 136 Угоди про Асоціацію, згідно з якою квота дозволів має бути не меншою за 200 тисяч на рік.

Раніше в Мінінфраструктури України заявляли, що через скорочення польською стороною з 2019 року кількість дозволів з 200 тисяч до 160 тисяч на рік втрати України лише у 2020 році склали 500 млн євро — майже стільки вона отримала останнім траншем МВФ.

У 2021 році польська сторона вперше не дала жодного додаткового дозволу.

При цьому через кордон саме з Польщею проходить близько 40% перевезень із України до 12 країн Євросоюзу.