У "Київстарі" стався масштабний збій: неможливо зателефонувати, оператори не відповідають

Збій у "Київстарі"
"Київстар" уже займається усуненням несправностей. Фото: Facebook оператора

У роботі мобільного оператора “Київстар” стався глобальний збій. Зокрема, абоненти скаржаться, що не можуть зателефонувати, зокрема оператору, крім того, сайт та додаток "Київстар" недоступні.

У коментарі для Delo.ua прес-служба "Київстар" повідомила, що 3 лютого у деяких абонентів можуть спостерігатися тимчасові складнощі під час дзвінків на інші номери мережі "Київстар" та номер 466 (гаряча лінія).

"Ми вибачаємося за виникнення тимчасових складнощів. Ми з'ясовуємо їх причину і докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіс. Ми передбачили компенсації для всіх абонентів, які зіткнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично", — розповіли в компанії.

З якими труднощами зіткнулися абоненти "Київстару"

Користувачі повідомляють, що при дзвінках на інші номери оператор повідомляє, що на рахунку немає грошей, хоча це не так.

Зазначимо, що складнощі лише у абонентів, які користуються послугами оператора з передоплати.

На офіційній сторінці "Київстару" у Facebook абоненти почали активно скаржитися на збої. У відповідь на численні повідомлення оператор відповів: "Справді, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякуємо за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, вибачаємось за тимчасові незручності".

Ближче до 11:00 деякі проблеми вже усунули: періодично працює сайт і деякі абоненти знову можуть телефонувати. Проте проблеми у роботі оператора ще усуваються. Причина збою наразі невідома.