Частка онлайн-продажів залізничних квитків в Україні зросла у 2021 році майже до 70%

Фото: Facebook-страница "Укрзализныци"
Фото: Facebook-сторінка "Укрзалізниці"

Частка покупок залізничних квитків через електронні сервіси в Україні за підсумками 2021 року становила 68,5% загального обсягу. Про це йдеться у повідомленні "Укрзалізниці".

При цьому протягом року цей показник також зростав: зокрема у грудні частка онлайн-продажів квитків на потяги зросла вже до 77%. Загалом же у 2021 році пасажири УЗ купили 28,8 млн квитків через онлайн-сервіси та через каси.

УЗ запровадила оформлення квитків онлайн у 2012 році. З того часу частка продажу квитків онлайн зростає щороку: для порівняння, у 2020 році пасажири придбали онлайн 61,5% квитків.

"Укрзалізниця" продовжує розвиток онлайн-сервісів для зручності пасажирів. Так, за останній місяць УЗ та Visa повертали 10% коштів за проїзні документи, придбані в чат-ботах УЗ у Viber, Telegram, Facebook Messenger та Apple Messages. Також онлайн можна купити квитки карткою "єПідтримка", - нагадують у держкомпанії.

Нагадаємо, що продаж квитків у Facebook Messenger та Apple Messages УЗ запустила зовсім недавно – у грудні, а через чат-боти у Viber та Telegram – з жовтня.

Крім того, як і раніше діє звичний сайт booking.uz.gov.ua, причому купити квитки онлайн тепер можна не тільки по Україні, але й на потяги, що прямують до Польщі (у Перемишль та Варшаву). Однак на потяги до Австрії, Угорщини, Словаччини та Молдови електронний продаж не поширюється.