- Категория
- Бизнес
- Дата публикации
12 мільйонів пікселів. На київському ТРЦ Gulliver встановили найбільший екран в Європі
На фасаді МФК Gulliver в березні 2021 року встановлено найбільший світлодіодний екран в Європі. LED екрани, які замінили застарілу зовнішню рекламу, складаються з 5 частин: широкоформатного відеодисплея розміром понад 1500 кв метрів, двох дисплеїв розміром трохи більше 600 кв метрів кожен, а також 400 кв метрів і 200 кв метрів.
Загальна площа всіх екранів складе близько 4 тис. кв метрів. До цього найбільшим LED екраном був екран загальною площею понад 600 кв метрів.
Як повідомляє пресслужба ТРЦ, екрани були встановлені в кілька етапів. Перший етап був завершений в жовтні 2019 року, другим завершальним етапом став кінець 2020 і початок 2021 року. Оновлений медіафасад стає ексклюзивним рекламним майданчиком, аудиторія якого перевищує 350 тисяч контактів щодня.
Подписывайтесь на Youtube-канал delo.uaПроект виконано компанією Media Display за індивідуальним замовленням МФК Gulliver. Збирається вручну за 150 днів. При цьому серійного виробництва таких моделей не існує. Програмну розробку продукту з управління найбільшим Outdoor LED екраном виконала компанія Identity Invest.
LED екрани загальною площею близько 4 тис. кв метрів на МФК Gulliver будуть розташовані на перетині ключових магістралей, дальність сприйняття інформації буде досягати 3-4 км. Загальна кількість пікселів складе понад 12 мільйонів. Кут огляду — 140 градусів. Екрани будуть призначені для демонстрації рекламних і розважальних матеріалів, в тому числі відео високої роздільної здатності. Основними особливостями екранів буде чіткість, яскравість і "соковитість" зображення, що дозволяють отримувати картинку високої якості навіть в сонячний день. Така кількість світлодіодів дозволить відтворювати близько 282 трлн кольорів і відтінків. Панелі захищені від пилу і вологи, не бояться ударів важкими предметами, граду, конструкції здатні витримати сильний вітер. Розраховані на 100 тис. годин використання. Це перший в Україні апаратно підтверджений відеоплеєр 8К (використовуваний кодак Н.265).
"Ми хотіли б, щоб величезні світлодіодні екрани високої чіткості на фасаді ТРЦ стали невід'ємною частиною архітектурного дизайну комплексу будівель, його візитною карткою і гордістю, як при відкритті стало наше декоративне освітлення з боку бульвару Лесі Українки, — коментує проект генеральний директор МФК Gulliver Ірина Круппа. — У всьому світі світлодіодні екрани мають сучасний вигляд, відмінно працюють на привернення уваги потенційних покупців. Але крім цього, слід зазначити естетичність LED панелей, можливість органічного "вбудовування" в образ сучасного міста, економічність і, що важливо, екологічність.
Однією з особливостей екранів буде те, що тепер інформація, яка буде з'являтися на екранах не обов'язково буде закріплена за одним екраном. Вона динамічна і плавно зможе переміщатися по всій величезній поверхні полотна світлодіодних екранів. Контент буде по черзі відтворюватися на кожному із сегментів. Як зазначає маркетинг-директор МФК Gulliver Катерина Жураковська: "LED панелі матимуть можливість здійснювати прямі трансляції як концертів, футбольних матчів, так і інших подій. Технологія розпізнавання аудиторії і машин дозволить адаптувати контент до змін навколишнього середовища (наприклад, при зміні погоди, аудиторії, ситуації на дорогах). Використовуючи інтерактивне обладнання, можна буде міняти контент на екранах."
У найближчих планах посилити вражаючий відеоефект додатковим аудіоконтентом.