- Категория
- Бизнес
- Дата публикации
Лечо з Велча: як опція "Покращити зовнішній вигляд" у Zoom може врятувати ваш бізнес
Тема заяложена, проте експлуатувати її можна буде ще довго. Руйнівний ефект від китайського проєкту очевидний: бізнес змінює роками напрацьовані алгоритми, а волосся на скронях їхніх акціонерів змінює свій колір. Стає світлішим. Як білий халат медсестри, що вводить тобі другу дозу Pfizer. Так, доживуть до світлого майбутнього не всі. Але більшість.
Я про компанії, звісно.
Досвід бізнесів постковідної епохи стане хрестоматійним синопсисом для сотень книг про "успішний успіх" під час тотального 5G. Перші з таких брошур уже ліплять літературні негри по всьому світу. Однією з головних тем цих талмудів стане "карантинне" управління персоналом. Тими людьми, яких зараз можна побачити тільки по той бік монітора корпоративного ноутбука, а не за перегородкою в орендованому "акваріумі" на Троєщині. Але як проконтролювати, чи співає вранці твій підлеглий гімн компанії? Або чи не жбурляє часом дротиками дартсу в мішень, намальовану на іконі зі святим бенефіціаром?
Подписывайтесь на Telegram-канал delo.uaПід час хвилі параноїдального контролю головне не перегнути палицю. Бо кількість цінних кадрів, які працюють відразу на кілька контор, значно зросла саме під час пандемії. Їм звільнитися — як сертифікат про вакцинацію купити. Дуже просто. "Ринок претендента", — зітхають кадровики. "Ага", — тихо радіють претенденти.
Жорсткий менеджмент тепер не працює. Від слова "ні". І ті камери, які закупили "есбешники" для контролю за настроєм і вагою офісного народонаселення (а є й таке!), — це вже просто непотрібні артефакти. Хіба що ситкоми для дорослих знімати. За донати.
Більшість серед тих, хто думав, що свята корпоративна ієрархія — це назавжди, за мить від того, щоб тріумфально спалювати методички великого і жахливого Джека Велча. Прямо у службовому туалеті. Без смолоскипової ходи. Принаймні поки що.
Але є порятунок, втішають HR-візіонери у своїх вимучених сторіз. Панацея в емпатії, мовляв. В емоційному менеджменті та мотивувальних системах. У вчасній усмішці у вебкамеру та функції "Покращити зовнішній вигляд" під час Zoom-нарад. У програмах перенавчання персоналу, які допоможуть людям зі старого доброго офлайну спокійно перезавантажитися в онлайн. А не на паперть жебрацьких бірж праці.
Новий номер "ТОП-100. Рейтинги найбільших" саме про цих лицарів табельного обліку та KPI. Про тих, хто намагається зберегти покерфейс в умовах невизначеності, глобальної зради та низької сатурації. На 160 шпальтах ми подаємо квінтесенцію досвіду тих, хто вижив і продовжує боротися за місце під крилом "чорного каченяти". Цей номер про те, як передові українські компанії ростили кадровий резерв, укомплектовували людьми нові бізнеси, вчили новим професіям і просто давали надію.
І зарплату.
Найкращі серед учасників цього номера стали фіналістами наших рейтингів "Найкращий бренд роботодавця", "Найкращий глобальний бренд роботодавця" та "Найкращий HRD". Так, це традиційні рейтинги нашого журналу, але саме сьогодні будь-які якісні прикметники до слова "роботодавець" стають чимось більшим.
Новою реальністю.