IT-компанія Admitad вклала у трансформацію вже $30 млн, у планах - створення сервісів управління заробітком у Мережі

Фото: Admitad

Група компаній Admitad, що працює на стику MarTech та AdTech, протягом трьох років вклала понад 30 млн доларів у масштабний процес своєї трансформації, у тому числі у купівлю компаній, створення представництв у країнах, а також запуск та масштабування нових бізнесів за допомогою стартап-студії Admitad Projects.

"На створення, придбання та впровадження бізнесів у нову міжнародну структуру було витрачено понад 30 млн доларів. Група пішла від образу партнерської мережі та продовжує створювати глобальну IT-компанію з маркетинговими та фінансовими сервісами", - йдеться у її повідомленні.

За 2021 рік партнери Admitad Affiliate залучили продажів на 7,8 млрд доларів, у той час, як загальний обсяг покупок, залучених усіма бізнесами групи компаній, склав 11,6 млрд доларів.

У нову структуру Admitad на цей час входить вісім B2B- та один B2C-бізнес, які виросли всередині компанії або були придбані. Компанія інвестує у B2C сервіси (наприклад, Letyshops та Litnet) з 2015 року.

Нині вона має в своєму розпорядженні офіси в дев'яти країнах, включаючи Україну. Останньою новою країною присутності у 2021 році стали США. На вітчизняному ринку Admitad співпрацює, зокрема, з такими брендами як "Цитрус", Rozetka, Monobank, Intertop, Concert.ua та іншими великими рекламодавцями.

Хоча системний пошук та запуск нових бізнесів разом із трансформацією компанія розпочала у 2018 році, ще у 2015 році Admitad створила сервіс для управління та оптимізації бюджетів у рекламних мережах, який разом із партнерською мережею і став основою для майбутньої структури.

"З 2018 року студія перевірила понад 300 бізнес-ідей, з них чотири проєкти виросли до round А з опціоном на повний викуп", - зазначив засновник та гендиректор Admitad Олександр Бахманн.

Також компанія у процесі трансформації активно підбирала бізнеси для злиття та поглинання із суміжних ринків. Так, Admitad купила дві технологічні компанії – Adgoal у 2018 році та Tapfiliate у 2021.

Це збільшило пул інструментів для партнерів та кількість брендів-рекламодавців. Щоб розвивати напрямок SmartShopping, компанія у 2021 році також придбала сервіс CheckScan, який успішно пройшов через акселератор стартап-студії. Також минулого року було куплено онлайн-сервіс страхування Pampadu для розвитку напряму партнерських сервісів.

У 2021 році розпочався процес створення нової структури B2B-сервісів. Вони пропонують понад 20 рішень для залучення клієнтів, створення довгострокових партнерських відносин, монетизації контенту та аудиторії, управління заробленими коштами та бюджетами у рекламних мережах, реалізації SmartShopping.

Всі B2B-сервіси будуть об'єднані під єдиним обліковим записом Admitad ID, який використовується для входу в Admitad. Аналогічно працює Google-аккаунт для авторизації у всіх сервісах Google. Admitad ID буде обов'язковим та єдиним способом реєстрації та авторизації в системі.

Зазначається, що до кінця 2022 року Admitad Store буде розширено і надано партнерам доступ до більш ніж 20 тисяч рекламодавців компанії по всьому світу, у тому числі до пропозицій інших партнерських мереж та прямих партнерств з рекламодавцями.

Куплену в 2018 році компанію Adgoal планується розділити на дві частини – Admitad Monetize та Admitad ConvertSocial. Функцією першою буде монетизація контентних сайтів, браузерних розширень, програмних продуктів та результатів пошуку, а другою – робота з блогерами та іншими творцями контенту.

Крім того, Admitad збирається створювати та розвивати сервіси для управління заробленими коштами. У компанії зазначають, що цей проєкт має стати основою для побудови глобального необанку для всіх, хто заробляє в інтернеті.

Також Admitad має намір продовжувати інвестувати в міжнародну структуру та відкриття представництв в інших країнах та у цікаві проєкти як через стартап-студію, так і через купівлю компаній повністю. До 2025 року компанія збирається витратити на це від 75 до 100 млн доларів і розраховує зростати не менш ніж на 50% на рік.