- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Банки збільшують витрати на просування своїх послуг. Відомі лідери ринку
За даними НБУ, за 7 місяців 2023 року українські банки в рази збільшили щомісячні витрати на маркетинг і рекламу. Якщо протягом січня було витрачено сумарно по всій системі 15,642 млн грн, то вже в липні – 332,834 млн грн. Іншими словами, витрати зросли в 21 раз.
За січень-липень включно, згідно з даними НБУ, всі українські банки витратили на рекламу й маркетинг 1,111 млрд грн. Лідером виявився ПУМБ – 63,825 млн грн (5,7% із усіх). На другому місці – Приватбанк, витрати якого склали 4% від усіх банків. Перша десятка банків щодо витрат на просування свого бренду виглядала цього року так:
- ПУМБ – 63,825 млн грн;
- Приватбанк – 45,402 млн грн;
- Універсал Банк (monobank) – 32,994 млн грн;
- Сенс Банк – 22,163 млн грн;
- Банк Восток – 18,535 млн грн;
- ТАСкомбанк – 17,858 млн грн;
- Ощадбанк – 17,408 млн грн;
- Райффайзен Банк – 15,132 млн грн;
- Ідея Банк – 13,411 млн грн;
- Укрсиббанк – 11,917 млн грн.
Прикметно, що в цій десятці є два банки (Банк Восток і Ідея Банк), які не відносяться до системно важливих. Більше про витрати банків на рекламу і маркетинг читайте в нашому матеріалі: "Банки більше витрачають на просування бренду й залучення клієнтів. Розповідаємо хто, скільки і з якою метою".