НБУ курс:

USD

41,53

+0,02

EUR

45,00

--0,16

Наличный курс:

USD

41,50

41,40

EUR

45,30

45,10

Експорт української горілки до Польщі зріс на третину і може зрости ще на 15%

Експорт української горілки до Польщі зріс на третину і може зрости ще на 15%
Bayadera Group називає ринок Польщі найперспективнішим для українського алкоголю
Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронировать участие

Польща займає третє місце за обсягами споживання горілки в світі, після США і Росії. Про це в інтерв'ю журналу НВ заявив Анатолій Корчинський, СEO Групи Компаній Bayadera Group.

"Якщо брати весь ринок горілки, то Польща займає третє місце за обсягами споживання в світі, після США і Росії, — пояснив топ-менеджер. — І споживання там, на відміну від України, не падає, а зростає".

Польський ринок подібний до українського. Структура складається з 22,5 млн кейсів місцевої горілки і 1,6 млн кейсів — це імпорт. Польські виробники змагаються за низький ціновий сегмент, а ось імпорт — це сегмент преміум. Bayadera Group змагається зі світовими брендами Finlandia, Stumbras, Absolut. В компанії кажуть, що не прагнуть швидких і випадкових результатів, націлені не так на велику частку в абсолютних продажах, як на значний процент у грошовому еквіваленті.

Українські бренди вже давно присутні на ринку Польщі, проте ніхто не досягав значних успіхів, бо не враховував особливості країни і споживачів. Продукція Bayadera Group вже кілька років продається в Польщі. Минулого року в компанії вирішили змінити стратегію і не лише продаватися через дистриб'юторів, а й будувати там власні бренди. Тобто це вже "гра на майбутнє". До того ж раніше продавали у Польщі лише горілку, а наприкінці року почалися поставки вин Koblevo.

У 2018 році група компаній збільшила відвантаження горілки до Польщі на 30−40%. А за підсумками 2019 року планує наростити експорт в цю країну ще на 15%.

"Для нас Польща тепер — це зрозумілий, рентабельний і перспективний ринок. Плануємо поступово збільшувати продажі і до кінця року поставити до Польщі 60-70 тисяч дал горілки. Насамперед це наш фокус бренд Hlibny Dar, до якого буде додано ще один горілчаний бренд наприкінці року. Що стосується українського вина, то цей сегмент розвивається поступово, і оцінки робити зарано. Ми вже відвантажили 12 тисяч дал вина, на черзі ігристі вина Marengo, які вже доступні у супермаркетах", — каже CEO Bayadera Group Анатолій Корчинський. 

Загалом, за статистикою Державної фіскальної служби, Польща в 2019 році перетворилася на головного споживача українського експорту, зайнявши місце багаторічного лідера — Росії. За підсумками перших чотирьох місяців 2019-го польська частка в зарубіжних постачаннях з України вперше перевищила російську: за західним сусідом — 7% вітчизняного експорту, в той час як за північно-східним — трохи більше 6%. Ще п'ять років тому співвідношення було кардинально іншим: 4,9% і 18,2% відповідно.