Навіщо бізнесу залучати співробітників до управління компанією

Лояльність працівників формується не лише цінностями компанії, корпоративною культурою та умовами праці, але й можливістю впливати на позитивні зміни в компанії
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронировать участие

Вмотивовані та залучені працівники — запорука успішного бізнесу. Особливо у сфері ІТ, де люди — це найважливіший актив компанії. Кожна компанія має дбати не тільки про те, щоб регулярно "міряти температуру" у команді, але й знайти інструменти для ефективної взаємодії зі співробітниками.

HR-функція відіграє дуже важливу роль в успішному виконанні загальної бізнес-стратегії, особливо для компаній, які швидко розвиваються та працюють на глобальному ринку. Основне завдання HR-підрозділу — налагодити ефективні та систематичні процеси з використанням технологій, які можна легко масштабувати за умови швидкого розширення команди.

Залучення співробітників — основний інгредієнт успіху бізнесу

Задоволені співробітники розробляють найкращі рішення та приносять більше цінності нашим клієнтам. Це можна визначити, наприклад, за індексом лояльності клієнтів (Net Promoter Score). Лояльність працівникив формується не лише цінностями компанії, корпоративною культурою та умовами праці, але й можливістю впливати на позитивні зміни в компанії.

Сучасний підхід до опитувань співробітників

HR-команда почала шукати рішення, яке б мотивувало людей відверто ділитися своїми враженнями про різні аспекти роботи в SoftServe, а менеджерів і компанію загалом — постійно покращуватися на основі отриманих даних.

Традиційні опитування зазвичай мають досить багато запитань. Це означає, що співробітник повинен знайти досить багато часу на заповнення, а HR-команда — на аналіз. Враховуючи високу ресурсозатратність, такі опитування зазвичай проводяться нечасто (раз на рік чи півроку). Отож ви маєте високі шанси упустити важливі тренди через відсутність актуального фідбеку від співробітників.

Дослідивши ринок готових HR-рішень, ми зупинили свій вибір на Peakon. Це система, яка не просто дозволяє проводити опитування, а й самостійно аналізує дані, генеруючи в режимі реального часу аналітичні звіт у різних розрізах (відділ, кар'єрний напрямок, локація, час роботи у компанії, позиція і т. д.).

Рішення забезпечує доступ кожного керівника до результатів свого відділу в режимі реального часу та у зрозумілому форматі інфографіки. Вдалий підбір запитань та дружній до користувача інтерфейс програми заохочують заповнювати опитування.

Крім того, великою перевагою рішення є те, що співробітник може вести анонімний діалог з керівником, надаючи якісніший зворотній зв'язок стосовно проблемних аспектів його роботи.  

Scrum-підхід до залучення співробітників

Scrum-підхід полягає в тому, що ми вибудували схему роботи, яка дозволяє компанії, бізнес-департамету чи окремій команді залучати співробітників більш ефективно. Для цього ми розбили опитування на раунди, які називаємо "спринтами". Наразі в компанії проводиться 4 спринта на рік — кожні 3 місяці. Основною метою кожного з них є отримання необхідних даних, які дозволять керівництву, менеджерам та співробітникам сфокусуватися саме на тих ініціативах, які на думку працівників є найбільш актуальними.

Кожного кварталу ми визначаємо три глобальні напрямки для покращення на рівні компанії. Водночас кожен керівник бізнес-підрозділу та менеджер обирають три ініціативи саме для своїх команд і т. д. Ці ініціативи також інтегровані у бізнес-планування та КРІ менеджерів.

Іноді ми продовжуємо реалізацію ініціативи з минулого спринту, якщо бачимо, що можемо досягти кращих результатів. Відтак, рішення у компанії приймаються на основі реальних даних та глибокої аналітики, а працівники мають інструмент для реального управління змінами у компанії, яким залюбки користуються.

Про деталі проекту, кейси ініціатив тощо поговоримо більш детально 27 березня на HR-марофон#3.

Купить билет