НБУ курс:

USD

41,33

--0,04

EUR

43,69

+0,06

Готівковий курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,17

44,00

​​Українські виробники як частина світового культурного діалогу: які ніші мають зростаючий потенціал виходу на міжнародні маркетплейси під час війни

Українські виробники активно освоюють міжнародні онлайн-ринки. Попри відсутність детальної статистики від самих маркетплейсів, зростання продажів українських товарів на міжнародних майданчиках можна оцінити за загальною світовою тенденцією.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

За останні три роки продажі українських товарів на міжнародних маркетплейсах щорічно зростають на 15-20%. Це свідчить про те, що українська продукція стає все більш конкурентоспроможною на світовій арені та має попит у закордонних покупців. Основними ринками збуту для українських виробників є країни Європейського Союзу, США та Канада. Однак експерти бачать значний потенціал для розширення на ринки Азії та Близького Сходу.

Стійкість та екологічність: головний тренд на міжнародних маркетплейсах

Споживачі все частіше роблять вибір на користь стійких та екологічних продуктів. Цей тренд підтверджується дослідженням від Euromonitor: за даними 64% покупців у 2023 році свідомо намагалися позитивно впливати на довкілля своїми повсякденними діями, але водночас очікували, що бізнес не лише буде використовувати екологічні матеріали та методи виробництва, але й демонструватиме чіткі докази відповідального ведення бізнесу.

Сьогодні споживачі хочуть бачити конкретні й прозорі дані, чітке пояснення принципів та методів екологічного виробництва, а також зв’язок, який ці ініціативи мають з цінностями та місією бренду. Наприклад, якщо ваш продукт виготовлений з перероблених матеріалів, вкажіть на упаковці кількість відходів, які вдалося заощадити під час виробництва. 

Наслідуючи цей тренд, серед ніш, де українські виробники мають всі шанси швидко набрати популярності й динамічно розвиватися на міжнародних онлайн-майданчиках можу виділити такі:

Ніша № 1: Одяг та взуття

Українські бренди, такі як, Ksenia Schnaider, Flow the Label, Bevza та інші можуть завоювати визнання на міжнародних онлайн-ринках завдяки високій якості речей, унікальному дизайну й етичному підходу до виробництва власних колекцій та популяризації відповідального підходу до споживання.

Ніша № 2: Органічні продукти харчування

Світовий тренд на здорове харчування та екологічно чисті продукти відкривають нові можливості для українських виробників органічних продуктів харчування. Наприклад, бренд Bob Snail вже експортує свою продукцію до країн Європи та Азії, а їхня популярність продовжує зростати.

Ніша № 3: Косметика та засоби догляду

Натуральна косметика та засоби догляду від українських виробників, як-от бренди Dushka, Natureal, Ptashkin sad вже мають попит на українських маркетплейсах завдяки використанню натуральних інгредієнтів, екологічному виробництву та доступним цінам. І попри те, що для українських виробників сертифікація для представлення брендів на західних маркетплейсах залишається занадто дорогою, потенційно такі та інші за цінностями бренди можуть стати альтернативою мас-маркету, пропонуючи споживачам якісні та безпечні рішення для краси та здоров'я.

Інтерактивний автоматизований досвід: як бренди залучають покупців за допомогою гейміфікації

Згідно з дослідженням Euromonitor, популярність інтерактивного контенту, гейміфікації, попиту на зручні й ефективні цифрові покупки, включаючи автоматизацію процесів та підвищення рівня персоналізації обслуговування, зростає. Технології присутні всюди. Вони настільки вбудовані в наше життя, що ми часто не усвідомлюємо цього. Більшість процесів, від освітлення вдома до кас у магазинах, тепер автоматизовані. Проте є один нюанс: споживачі все ще потребують особистого контакту та людського спілкування і можуть відчувати себе відчуженими від бренду, який використовує тільки технології.

Ніша № 4 Електроніка та техніка

Українські виробники електроніки та техніки, такі як Petcube, Ajax та інші бренди знайшли своїх споживачів завдяки своїм інноваційним продуктам. Їхні розробки у сфері IoT, смарт-пристроїв, систем безпеки та інших галузях електроніки мають великий потенціал для розвитку на міжнародних ринках та своїм прикладом демонструють відповідність сучасним потребам й тенденціям. 

Розумні покупки: тренд, який вже змінив світ онлайн-шопінгу

У зв'язку зі зростанням вартості життя, споживачі намагаються економити гроші, шукаючи вигідніші пропозиції та знижки. Ця тенденція підтверджується дослідженням Euromonitor. Українці намагаються максимально розтягнути кошти й отримати максимум в умовах нестабільної економіки, а заощадження виходять на перший план. Тому споживачам доводиться обирати: платити більше за товари повсякденного вжитку чи обирати дешевші альтернативи, як-от BNPL (купуй зараз, плати пізніше), перепродаж,  очікувати сезонних знижок або взагалі відмовитися від покупок. 

Ніша № 5 ​​Меблі та домашній декор

Українські виробники меблів і декору, такі як Victoria Yakusha, Maïno, та Cube44 отримують визнання за високу якість, практичність, унікальний дизайн та доступні ціни. Їхні меблі та предмети декору стають окрасою інтер'єрів у будинках і квартирах по всьому світу. Крім того, перепродаж цих виробів стає дуже вигідним для споживачів, які бажають зекономити, оскільки вони зберігають свою якість й цінність навіть бувши вже у користуванні.

З урахуванням того, що розглянуті п’ять ніш вже демонструють неабиякий попит, який буде тільки зростати надалі, можна зробити прогноз, що незабаром ці та інші українські бренди можна буде побачити й з легкістю купити серед товарів на міжнародних маркетплейсах.