НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Наличный курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

Чому Україна може стати світовим лідером на ринку аутсорсингових послуг підтримки клієнтів

Чому Україна може стати світовим лідером на ринку аутсорсингових послуг підтримки клієнтів
Сьогодні аутсорсинг — золота жила для спеціалістів у галузі людських ресурсів, ІТ та фінансових послуг. Україна тут далеко не аутсайдер
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронировать участие

Цього року 21 компанія з України потрапила в рейтинг "The Global Outsourcing 100" від Міжнародної асоціації IAOP (International Association of Outsourcing Professionals).

Чим зумовлений такий успіх українських аутсорсингових компаній?

Знання мов. В Україні — понад 150 університетів мають спеціальність "філологія", яка щороку користується популярністю серед вступників. Крім англійської, у них викладають німецьку, іспанську, японську, китайську, гінді, арабську, перську, курси пропонують навіть норвезьку та іврит.

Конкурентні ціни. Якщо в Німеччині середня оплата за годину праці в галузі ІТ коштує 40$, в Британії 36$, то в Україні — 25$. Середні спеціалісти в Україні відповідають рівню провідних розробників за кордоном через відмінності у стандартах. 

Зручна географія. Часовий пояс України досить зручний для європейських клієнтів, адже різниця зазвичай складає одну-дві години. 

Західне мислення. Українські аутсорсингові компанії співпрацюють з такими світовими гігантами як Microsoft, Skype, Deutsche Bank, Apple, Bosch, eBay, Dell, Microsoft, IBM та інші. 

Як все працює на практиці? 

Що потрібно, аби бути конкурентоспроможним та затребуваним на ринку, краще запитати у досвідчених гравців. Наприклад, Wow24/7, провайдера послуг аутсорсингу підтримки клієнтів з 12-річним досвідом на внутрішньому та міжнародному ринку з головним офісами у Києві та Львові. Компанія працює з клієнтами з 21 країни світу, включаючи як великі компанії, так і стартапи. Серед послуг — підтримка для eCommerce, SaaS-рішень, hardware-продуктів, а також віртуальні помічники та промо. 

CEO Wow24/7 Майя Момоток розповідає, що потрібно для того, аби заслужити лояльність клієнтів та досягти успіху.

➡️ Професіоналізм — те, що робить нас конкурентноздатними на ринку аутсорсингу підтримки клієнтів у світі. Це означає технічну та мовну базу з боку наших спеціалістів, і комфортні умови праці та розвитку з боку компанії.  

➡️ Технічна платформа. Ми здатні працювати з будь-якими системами  клієнта або допомогти налагодити систему під клієнта.

➡️ Цінова політика. Наші клієнти платять рівно стільки, скільки послуг вони використовують. Це вигідно стартапам, адже новий бізнес може отримати якісну цілодобову підтримку в рамках свого бюджету. 

➡️ Комунікація. Ми цілодобово тримаємо контакт з клієнтом та надаємо максимум експертної інформації. Зручне розташування і часовий пояс України.

➡️ Досвід роботи з нішевими бізнесами. Наприклад, у нас добре напрацьований пакет послуг для eCommerce бізнесу і для SaaS бізнесу. 

➡️ Відкритість і партнерство. Ми працюємо не лише як бізнес-клієнт, а й як партнери. Wow24/7 пропонує гарні реферальні умови всім, хто так чи інакше пов'язані з ІТ, технологічними стартапами, онлайн-послугами. Це може допомогти українцям спільно створювати взаємовигідний бізнес і конкурувати по всьому світу.