НБУ курс:

USD

41,23

+0,01

EUR

44,91

--0,01

Наличный курс:

USD

41,49

41,42

EUR

45,45

45,30

Новими клієнтами "Хмельницькгаз збуту" стали 4 тис. подолян

Новими клієнтами "Хмельницькгаз збуту" стали 4 тис. подолян
За 10 міс. року більше 4 тис. мешканців Хмельницької області обрали своїм постачальником ТОВ "Хмельницькгаз збут".

Наразі загальна кількість побутових споживачів газу Хмельниччини  сягнула понад 406 тис. , левова частка яких — клієнти з обласного центру та найбільших міст області. 

Найактивніше кількість клієнтів "Хмельницькгаз збут" зростає в  Хмельницькому та Хмельницькому районі — за рік тут новими споживачами газу стали майже 3,6  тис домогосподарств. Ще 300 нових споживачів компанія отримала  в Городку, а 200 — в  Кам"янці-Подільському. Таке збільшення пов`язане із розбудовою міст та населених пунктів. Водночас, у Білогір"ї, Деражні та Дунаївцях зареєстровано всього по 5-10 нових користувачів газу.

"Навіть при здорожчанні газу, подоляни все ж таки віддають перевагу блакитному паливу як найдоступнішому та екологічному енергоносію, — сказала директор  "Хмельницькгаз збуту" Олександра Панькевич. — Водночас, спостерігаємо рух клієнтської бази в сторону зменшення в сільській місцевості, коли споживачі переходять на користування альтернативними видами палива, зокрема, деревиною. Тому клієнтська база перебуває у постійному русі".

Наразі більша частина поставок газу "Хмельницькгаз збуту" припадає на побутових споживачів. Однак, дана категорія є найбільш проблематичною та вимагає значних фінансових та людських ресурсів.

"Наші фахівці працюють зі споживачами газу-населенням як в обласному центрі, так і  у кожному районі. Щоденно ми обслуговуємо тисячі клієнтів, надаємо усю необхідну вичерпну інформацію, опрацьовуємо звернення, — інформує керівник компанії Олександра Панькевич. — Торговельна націнка "Хмельницькгаз збуту" складає всього 2, 27% від закупівельної ціни природного газу. При сплаті за газ  цю націнка використовуємо на друк та доставку квитанцій, підтримуємо цілий ряд необхідних сервісів для онлайн-спілкування з клієнтами, зокрема — Особистий кабінет споживача".

Наразі ситуацію значно ускладнюють багатомільйонні борги споживачів, в тому числі і отримувачів державної допомоги, а також  велика кількість пільговиків та субсидіантів.