НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Наличный курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

Студенти-чоловіки частіше вимагають перегляду своїх оцінок у вищих навчальних закладах

фото: Mimi Thian/Unsplash
фото: Mimi Thian/Unsplash
Економісти досліджують, чому чоловіки частіше просять змінити свою оцінку, коли не отримують бажані бали, у порівнянні із студентами-жінками.
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронировать участие

Оцінки сигналізують, наскільки продуктивним може бути майбутній працівник. І багато роботодавців вимагають стенограми для роботи початкового рівня. Якщо студенти-чоловіки підвищують оцінки частіше, ніж студенти-жінки, це може поставити жінок з однаковим рівнем кваліфікації у невигідне становище у процесі конкуренції за однакову посаду.

Причина полягає в тому,що вищий середній бал впливає на шанси кандидата на роботу отримати співбесіду.

Досліджуючи статистичні дані великого державного університету, а це понад 1,3 млн записів між 2010 і 2016 роками, економісти Шер Лі та Базит Зафар виявили, що чоловіки на 18,6% частіше, ніж жінки, змінювали свої оцінки на кращі.

Цей гендерний розрив залишається навіть тоді, коли ви враховуєте різні характеристики студентів, різних викладачів та курси.

Пошук Причини

Хоча зміни підсумкових оцінок самі по собі є досить рідкісним явищем (вони складають менше 0,5% усіх записів оцінок у наборі даних, які були проаналізовані), в опитуванні студентів, яке проводилося для цього дослідження, 40% студентів визнали, що вони хоч раз та просили своїх викладачів про кращу оцінку.

Насправді, дані не показують, чому чоловіки частіше змінюють свою оцінку, ніж студентки. Але існують щонайменше три можливі сценарії:

1) Студенти-чоловіки загалом просять змінити оцінки частіше, ніж жінки;

2) Викладачі частіше надають перевагу проханням студентів-чоловіків, ніж студенток; або

3) Студентки просять змінити оцінку протягом семестру, що зменшує їхню потребу звертатися до викладача в кінці семестру.

Не було знайдено доказів, які б підтверджували другий та третій сценарії — що викладачі частіше змінюють оцінку для студентів-чоловіків, або що жінки звертаються з приводу оцінок протягом семестру. Було виявлено, що і чоловіки, і жінки-студенти дотримуються приблизно однакових переконань з приводу своїх шансів змінити оцінку на кращу, якщо вони попросять.

Що ж стосується самостійних спроб покращити свою оцінку, то не було виявлено остаточно переконливих результатів. Як чоловіки, так і жінки-студенти використовували додаткові ресурси для покращення своїх знань з предметів, з яких вони мали низькі оцінки. Це включає в себе заняття з репетитором, оплата онлайн-курсів та використання онлайн-сервісів для допомоги з домашніми завданнями, наприклад, samedayessay.com.

Допомагає Ефективна Комунікація

Можливо, варто було б змінити процедуру подачі запиту на переоцінку, роблячи цей процес дистанційним, наприклад, через електронну пошту. Усвідомлення різниці статі у питанні зміни оцінок та встановлення чіткої політики щодо подібних запитів може допомогти зменшити цей розрив між оцінками чоловіків та жінок-студентів.

Дослідники прийшли до висновку, що потенційно це може допомогти урівноважити умови для всіх, коли настане час подати заявку на роботу, і все буде залежати від реальних знань кандидатів.