НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Наличный курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Зростаючий ринок: мобільність як сервіс

Зростаючий ринок: мобільність як сервіс
Bosch створює підрозділ для послуг "підключеної" мобільності
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронировать участие
  • Голова правління Bosch пан Деннер: "Підключеність" принципово змінює шлях, яким ми дістанемося від пункту А до пункту Б"
  • Спільне користування транспортними засобами або райдшерінг як новий бізнес: Bosch купує стартап SPLT (США)
  • Нове місто: Мадрид вітає на своїх вулицях електронні скутери
  • Світова прем"єра: system!e — нові послуги роблять електромобільність придатною для щоденного користування

 Берлін і Штутгарт, Німеччина — компанія Bosch продовжує свою трансформацію у постачальника мобільних послуг.  Її новий підрозділ "Рішення для Підключеної Мобільності" (Connected Mobility Solutions) об'єднає понад 600 співробітників для розробки та продажу цифрових послуг мобільності. Вони включають спільне користування автомобілями, послугу "райдшерінг" та послуги на базі "підключеності" для водіїв автомобілів. "Підключеність" принципово змінює шлях, яким ми дістанемося від точки А в точку Б. Ми використовуємо "підключеність", щоб реалізувати наше бачення мобільності, вільної від шкідливих викидів, стресів та аварій", — заявив Голова правління Bosch д-р Деннер на конференції Bosch Connected World 2018 в Берліні. "Підключеність" надає величезні бізнес-можливості, адже до 2025 року на світових дорогах буде більше 470 мільйонів "підключених" транспортних засобів (джерело: PricewaterhouseCoopers LLP (PwC)).  Усього за чотири роки ринок послуг мобільності та пов'язаних цифрових послуг буде нараховувати 140 млрд євро (джерело: PwC). "Підключене" керування є напрямком розвитку для Bosch. Завдяки інноваційним рішенням Bosch має намір досягти значного зростання, яке буде вимірюватися двозначним числом", — зазначив пан Деннер.  Мета нового підрозділу — розширити існуюче портфоліо послуг, та додати такі сервіси, як  сповіщення про авто, які виїхали на зустрічну смугу, чи смартфон, який перетворюється на ключі для автомобілів. Найновіша з них — це послуга "райдшерінг" (спільної поїздки), що пропонується новою американською компанією Splitting Fares Inc. (SPLT). Також на конференції Пан Деннер представив новинку system ! e.

Bosch розпочинає бізнес з райдшерінгу (послуги спільної поїздки)

Одним із зростаючих ринків у сфері "підключеної" мобільності є райдшерінг, тобто послуга спільної поїздки, яка охоплює онлайнові сервіси і додатки для спільної експлуатації автомобілів.  Встановлено, що до 2022 року кількість користувачів райдшерінгу в усьому світі збільшиться на 60 відсотків до 685 мільйонів (джерело: Statista).  На сьогоднішній день більшість таких послуг були орієнтовані на людей, які подорожують в одному напрямку або хочуть забронювати поїздку в останню хвилину; компанії та жителі пригородів були розглянуті, як непріоритетні користувачі. Саме тут SPLT стає у нагоді. Нещодавно придбана компанією Bosch, стартап-компанія США створила платформу, яку компанії, університети або муніципальні органи влади можуть використати для організації райдшерінгу для своїх співробітників. Такий підхід B2B спрямований безпосередньо на пасажирів (жителів пригородів): програма SPLT об'єднує людей, які хочуть розділити з кимось поїздку до одного місця роботи чи навчання. Однією з переваг цього є те, що поїздки здійснюються спільно з колегами, а це означає, що користувачам ніколи не доводиться користуватися автомобілем разом з абсолютно незнайомими людьми.  Протягом декількох секунд алгоритм знаходить потрібного попутника, розраховує найшвидший маршрут і, таким чином, визначає зручну точку відправлення, час відправлення та оптимальний маршрут для пасажирів. Райдшерінг зберігає нерви, заощаджує гроші і зберігає навколишнє середовище.  "Підключеність" — це спосіб, за допомогою якого ми можемо не тільки змінити свою думку про автомобіль, але й переосмислити принцип використання різних транспортних засобів", — зауважив пан Деннер.

Цифрові послуги для електромобілів

Починаючи з 2016 року в Берліні дочірня компанія Bosch COUP почала надавати електричні скутери в оренду. Після введення у минулому році спільного використання електронних скутерів у Парижі, ця послуга стане доступною у Мадриді вже цього року. Це збільшить загальну кількість е-скутерів до 3500.  "Цифрові послуги активізують електричне керування", — сказав пан Деннер.  На конференції з Інтернету речей (IoT) Голова правління Bosch представив system!e — комплексну систему підключених електрифікованих компонентів силових агрегатів та нових сервісних рішень для електромобілів. З цією метою Bosch підключила хмарну систему Bosch Automotive Cloud Suite.  Компанія розробляє веб-послуги, які покладаються на таку взаємодію. У майбутньому інтелектуальні електромобілі будуть точно знати, коли їхній заряд закінчиться, а також де їх можна перезарядити.

Відстані не проблема: послуги, що заохочують щоденне використання

Для багатьох покупців автомобілів турбота про те, що електричний автомобіль може поставити їх у непередбачувану ситуацію, є основною причиною їх небажання купувати електромобілі.  Саме цю проблему повинна вирішити system!e.  Оскільки електричний привід підключено до хмари, система може надавати "прогноз розширеного діапазону". Алгоритм враховує такі дані про автомобіль, як поточний рівень заряду акумуляторної батареї, споживання енергії при нагріванні або кондиціюванні повітря, стиль керування, а також інформацію про оточення автомобіля.  Тут враховується дорожня ситуація і топографічні дані для майбутнього маршруту.  На основі цієї інформації система може надійно розрахувати точну дальність поїдки для автомобіля. Для довших поїздок на електромобілі розширений прогноз доповнюється "асистентом заряду". Ця послуга надає інформацію про те, де знаходяться станції зарядки на певному маршруті, щоб можна було заздалегідь спланувати зупинки для підзарядки автомобіля; ця послуга також керує процесом оплати. Завдяки додатковій інформації про ресторани, кафе та магазини, водії можуть максимально використати час підзарядки автомобіля та відпочити. Третя послуга забезпечує управління заряджанням автомобіля в "розумних" будинках, одночасно оптимізуючи використання енергії.  

3500 учасників, 70 експонентів та 140 спікерів

Діяльність Bosch в сфері Інтернету речей (IoT) дуже різноманітна. Вона охоплює рішення для "підключеної" мобільності, "підключеного" виробництва, а також для "підключених" енергетичних систем та будівель.  На виставці Bosch Connected World, присвяченій IoT, у Берліні понад 70 експонентів продемонструють можливості Інтернету речей та їх ефективність у майбутньому. З 21 по 22 лютого у виставковому приміщенні, площею 10 000 квадратних метрів, у "Station" у Берліні зустрінуться близько 3500 учасників. Окрім Голови правління Bosch д-ра Фолькмара Деннера, захід відвідають близько 140 доповідачів, включаючи д-ра Дітера Цетше (Голову правління Daimler), д-ра Франка Аппеля (Голову правління Deutsche Post DHL) та Йоганна Юнгвірта (CDO Volkswagen). На цьому хакатоні програмування близько 700 програмістів, спеціалістів-початківців та дизайнерів розроблять нові ідеї щодо послуг "підключеної" мобільності, автоматизованого керування, "підключеного" виробництва та логістики, а також "підключеного" способу життя.  Виставка 2018 Bosch Connected World буде п'ятою подією подібного роду.  Це одна з найбільших в світі конференцій в сфері Інтернету речей.