Образование и карьера 07 апреля, 16:04

Що необхідно поколінню Альфа: про нові тенденції освітніх проєктів

Дітьми покоління Альфа цікавляться маркетологи усього світу, розробляючи абсолютно нові формати комунікацій. А які нові тенденції освіти, що необхідні поколінню Альфа, є пріоритетом для сучасних онлайн-платформ?

Що необхідно поколінню Альфа: про нові тенденції освітніх проєктів Що необхідно поколінню Альфа: про нові тенденції освітніх проєктів

Їх називають поколінням Скла і Пророками. Їх дитинство припало на пандемію COVID-19. Цими дітьми захоплюються маркетологи усього світу, для них створено абсолютно нові формати реклами, освіти, соціальні мережі вибухають неймовірними трендами — усе для того, щоб зацікавити покоління Альфа. Хто ці діти, що замість домашніх тварин граються з роботами?

Теорія поколінь, що стала мейнстрімом сучасності, була розроблена наприкінці XX століття американськими істориками Нілом Хоувом та Вільямом Штраусом. Ідея цієї теорії настільки масштабна, що її застосовують глобально.

поколение альфа

За теорією Хоува-Штрауса, покоління з 1967 по 2010 роки позначаються літерами Х, У та Z. Після 2010 року цей рахунок розпочав зворотній відлік, наче Уроборос, що заковтнув свого хвоста. Нове покоління дітей, народжених в XXI столітті, отримало назву "Альфа" — за першою літерою грецького алфавіту. Пророками яких істин вони будуть, чи покладуть новий початок нашому світу, чи зруйнують його? 

Хронологія покоління Альфа розпочинається у 2010, адже саме в цьому році відбувся випуск Instagram, а компанія Apple презентувала свій перший iPad. Саме тому їх називають поколінням Скла.

Діти Альфа цілком можливо будуть жити в часи Industry 4.0, четвертої промислової революції, яку прогнозують світові експерти. Багато з відомих нам професій зникнуть. Які нові формати освіти зможуть підготувати дітей Альфа до реалій майбутнього ринку професій?

Технології

Технології — ключ до знань. Існує вираз, що діти Альфа народжуються з гаджетом в руках.

Ден Шобель, директор з досліджень Future Workplace, коментує: "Ці діти не пізнають світ без віртуальної реальності, смартфонів, e-book, Інтернету речей. Поведінка Альфа впливатиме на минулі покоління, на батьків та вчителів".

Діджиталізація освіти лише посилюється через коронакризу. Адаптуючись під запити дітей нового покоління, навчальні платформи продовжать просувати свій контент в форматі М-навчання і тренд M-learning (mobile learning) набирає сили.

Високий рівень персоналізації

Діти Альфа можуть збагнути своє покликання раніше за інші покоління Невеликі навчальні групи, або face-to-face формат онлайн-уроку є пріоритетним форматом для Альфа. Навчальні програми та курси розроблятимуть, спираючись на індивідуальність учнів та їх потреби при виборі майбутньої професії.

Soft skills

Soft skills — мастхев. Завдяки універсальним "гнучким навичкам", Альфа зможуть ефективно опанувати будь-яку професію. Soft skills включає в себе: прокачані комунікаційні навички, швидке мислення та обробку великих об’ємів інформації, змогу швидко опановувати digital і технології. Розвинути soft skills діти Альфа можуть на онлайн-курсах, які пропонують на таких платформах, як EscapeLAB.

Інтерактивність та відео-контент

Діти Альфа — візуали, в них "кліпове мислення". Онлайн-курси для дітей в відео-форматі  — вже мейнстрім для багатьох навчальних платформ. Інтерактиви, зображення, презентації — основні інструменти кожного уроку в Zoom.

Super-освіта без диплому чи ступеню у вузі

Альфа отримає освіту найвищої якості, але вона не буде традиційною. Eduniversal Evaluation Agency прогнозує, що для майбутнього ринку професій диплом та ступінь не матимуть великої ваги.

VR/AR технології в освіті

VR/AR технології в освіті. Альфа шукатимуть найновіші способи освіти, спираючись на технології майбутнього. Більшість підлітків вже використовує VR/AR в буденному житті. Впровадження цих технологій в навчання є революційним кроком: діти оперуватимуть категоріями віртуального досвіду та віртуальних знань.

Швидкий доступ до лідерів думок

Діти покоління Альфа орієнтуються на інфлюенсерів, вони слідкують за ними в соцмережах, підписуються на блоги, залучені у тренди. Онлайн-вебінар, або Instagram-трансляція від лідера думок, засновника IT-компанії чи стартапу — найбільш ефективний спосіб трансферу знань та досвіду дітям Альфа.

Нове покоління Альфа є чинником революційних змін в освітньому процесі. Методисти освітніх платформ формату EscapeLAB розуміють це. Інтерактивність, візуальність, відео-контент та гейміфікація, акцент на персоналізацію та високий рівень уваги до індивідуальності дитини — ці нові тенденції освіти, що необхідні поколінню Альфа, є пріоритетом для сучасних онлайн-платформ.

За статистикою, кожного тижня народжується 2 млн дітей Альфа. Вже у 2030 році частина цих дітей стане дорослими. Цікаво, що в освітньому процесі дітей Альфа активно приймають участь представники покоління X та Y. До них також долучаються Z. Це — фаундери tech startups, дитячих акселераторів, навчальних платформ із залученням VR/AR технологій, ініціатори останніх досягнень науки та технологій.

Яскравий приклад — Ілон Маск, представник покоління X. Його глобальні футуристичні плани є цілком досяжними, він створює світ для людства майбутнього покоління. Жити в цьому світі будуть Альфа.

Загрузка...
Новое видео
Борис Шестопалов: Что сегодня делает бизнес более устойчивым?
Загрузка...