НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Наличный курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

SWEET.TV провів "Битву блогерів", щоб допомогти українському кіно

SWEET.TV провів "Битву блогерів", щоб допомогти українському кіно
Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV оприлюднив результати наймасштабнішої битви блогерів за всю історію українського Instagram — вона тривала місяць та залучила понад 30 лідерів думок і 15 мільйонів їхніх підписників
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронировать участие

SWEET.TV взяли собі за мету залучити якомога більше українців до підтримки українського кіно. Ще одна важлива місія — познайомити людей з проєктом "Hollywood українською", в якому сервіс за власні кошти створює ексклюзивний україномовний дубляж та озвучку для культових голлівудських фільмів.

"Битва блогерів" SWEET.TV об’єднала 30 найпопулярніших українських інфлюенсерів і 15 мільйонів їхніх підписників.

"Ми дуже раді, що так багато відомих блогерів захотіли разом з нами підтримати український кінематограф. Зробити його сильнішим і допомогти знімати нове, якісне, а головне — наше, національне кіно", — зазначив директор SWEET.TV Олександр Резунов.

Мотивацією для блогерів взяти участь у проєкті стала допомога українському кіно, адже з кожного платного підключення до SWEET.TV 10 гривень перераховується до Фонду розвитку українського кіно і телебачення (ФРУКТ), який створила компанія.

Згідно з механікою проєкту 30 українських блогерів розділилися на 5 команд, кожну з яких очолив капітан. Команди змагалися за те, хто з них за місяць залучить більшу кількість підписників до онлайн-кінотеатру SWEET.TV з метою підтримки українського кіно.

За місяць битви блогери зробили близько 3 000 публікацій, що переглянули майже 84 млн разів. Загалом про проєкт дізналося 11 600 000 унікальних користувачів з України та 16 600 000 людей по всьому світу.

"Основна частина людей, що підключилися, більше 5 разів контактувала з сервісом. Це означає, що він їм сподобався", — каже засновник агенції WhyNot? Enot Євген Таллер.


Володимир Остапчук та Євген Таллер

SWEET.TV заохочували до проєкту не тільки правильною місією, а й цінними подарунками. Головний приз, що було розіграно серед підписників блогерів, які підключилися до SWEET.TV — новий автомобіль MINI Cooper S — виграла Альона Рєзнік з Білої Церкви. Перемогу серед блогерів здобула команда Люди з Голівуда, в складі якої були Ірина Пернаровська, Наталі Мічковська, Настя Єлісєєва, Ігор Коваль та Кирило Скачков.


Дядя Жора та Наталі Мічковська

Команда Люди з Голлівуду

Також у проєкті взяли участь Володимир Остапчук, Микита Добринін, Діма Варварук, Даша Квіткова, Богдан Шелудяк, Ганна Алхім та інші відомі українські лідери думок.

Докладніше про "Битву блогерів", підтримку українського кіно та проєкт "Hollywood українською" ви можете дізнатися на офіційному сайті SWEET.TV.

Підключайся до SWEET.TV  та отримай шанс виграти телевізор Samsung 4K щодня та квартиру в Києві 31 грудня. Детальніше про акцію.

SWEET.TV — національний онлайн-кінотеатр із доступом до українського національного і преміального HD-телебачення, українських фільмів, а також рейтингових світових кінохітів від Disney, Universal, Paramount, Sony, Metro-Goldwyn-Mayer та інш. з українською доріжкою. Весь контент можна дивитися в HD якості на будь-яких пристроях (телевізор, планшет, комп'ютер, смартфон). 

Інтерфейс додатку SWEET.TV — один із найбільш дружніх та інтуїтивно-зрозумілих на українському ринку. Робота платформи залишається стабільною  навіть на слабких пристроях та з мінімальною швидкістю інтернету, що дозволяє дивитись фільми, серіали та телеканали навіть у горах чи в дорозі. Також є можливість поставити телеефір на паузу та переглядати передачі у записі впродовж 7 днів.

Дивитися телеканали та фільми онлайн