- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
ФОП, фермери та закордонні компанії: хто і навіщо звертається до офісу бізнес-омбудсмена
Близько 75% скарг, які отримує офіс бізнес-омбудсмена від українських компаній, надходять від малого та середнього бізнесу. Найчастіше скаржаться невеликі будівельні фірми, фермерські господарства та фізичні особи-підприємці. Про це повідомив бізнес-омбудсмен в Україні Роман Ващук в інтерв'ю НВ.
Він зазначив, що із загальної кількості скарг 15% припадає на компанії з іноземними інвестиціями. Зокрема надходила скарга від американської глобальної тютюнової компанії Philip Morris International. 85% випадків, що залишилися, — це заяви українських компаній.
"Це щоб люди розуміли, що ми не елітарна служба. Часто йдеться про малі будівельні фірми, фермерські господарства, ФОП. У нас є фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку, тому надаємо свої послуги безкоштовно і цим, зокрема, виконуємо важливу роботу для малого та середнього бізнесу", — розповів Ващук.
На що скаржиться бізнес в Україні
Найчастіше до офісу бізнес-омбудсмена надходять повідомлення про проблеми з податковою. Ващук пояснює, що це визначено структурно, бо податкова інспекція охоплює майже всіх українців. Тому логічно, що неоднозначних ситуацій та проблем завжди багато.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua"Щодо проблем, то тепер вони вже не стосуються величезних сум повернення ПДВ, звичних ще шість-сім років тому, це була найбільша проблема як українського, так і міжнародного бізнесу тут", — додав омбудсмен.
При цьому він наголосив, що залишаються питання реєстрації табеля платника податків, виконання судових рішень, коли вже відсудили ПДВ. Вони найчисленніші серед тих скарг, які отримує офісу бізнес-омбудсмена, підсумував Ващук.