У США внесли AliExpress до списку "піратських" ринків — Китай заявив про дискримінацію

aliexpress
Процедура покупки на AliExpress. Фото із ресурсу akket.com

Офіс торгового представництва США (USTR) 17 лютого 2022 року вніс платформу AliExpress та месенджер WeChat до списку онлайн та офлайн піратських ринків. Всього в переліку вказано 42 онлайн та 35 фізичних ринків, які беруть участь у підробці товарних знаків або порушенні авторських прав. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal.

Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронювати участь

Причиною внесення до списку USTR назвав збільшення на платформі AliExpress, яка належить Alibaba Group Holding Ltd, кількості підроблених товарів та контрафактної продукції. А месенджери WeChat (Tencent) за заявою відомства сприяють підробці товарних знаків.

До списку входять також базуються в Китаї онлайн-ринки Baidu Wangpan, DHGate, Pinduoduo та Taobao та дев'ять фізичних ринків із цієї країни.

На заяву відреагували у Пекіні.

"Китай завжди приділяє велику увагу питанням захисту прав на інтелектуальну власність. Ми наполягаємо на тому, щоб США перестали політизувати торговельно-економічні питання", — сказав представник МЗС КНР Ван Веньбінь.

Він закликав "зайняти об'єктивну позицію по відношенню до компаній КНР", а також створити для них "справедливі та недискримінаційні умови".

Представники Alibaba заявили, що продовжать роботу з державними органами для вирішення проблем у сфері захисту інтелектуальної власності на своїх платформах.

"Ми з нетерпінням чекаємо на продовження роботи з урядами, щоб зрозуміти і вирішити всі проблеми, пов'язані із захистом інтелектуальної власності на наших платформах", — прокоментували представники Alibaba.

Нагадаємо, китайський інтернет-ритейлер Alibaba Group, який володіє майданчиками AliExpress, Tmall та TaoBao, встановив рекорд продажів 11 листопада 2021 року, у День холостяка вони досягли $84,5 млрд. На торгових майданчиках Alibaba купили товари 900 млн людей.

При цьому компанія Alibaba Group Holding, що працює у сфері інтернет-комерції, стала світовим лідером падіння вартості за період з жовтня 2020 по жовтень 2021 року. Ринкова капіталізація китайського техногіганта впала на 344 мільярди доларів. Це багато в чому сталося через конфлікт засновника Alibaba Джека Ма з владою КНР. Він різко критикував фінансову систему Китаю та виступив за її реформування.