Як формувати бренд особистості, щоб вас не стерли в один клік

Як мінімізувати ризик формування бренду особистості Instagram? Працюючими практиками ділиться Наташа Пірак, засновниця комунікаційної агенції Fly_Academy та автор "5 моделей особистості"

Відразу після того, як Facebook, Instagram і WhatsApp відновили свою роботу, світ почав підраховувати втрати Марка Цукерберга. Скільки втратив бізнес, який залежить від компанії Facebook?

Тут можна розділяти малий бізнес, який існує тільки в IG та FB, та блогерів, для яких їх блог і є бізнес. Американські блогери відкрито заявляють про суми у розмірі $1000-2000. У кого були заплановані рекламні кампанії, змушені були перенести їх на день і, відповідно, це додаткові витрати на створення контенту та пробуксування у плані.

Світ настільки охопив кураж заробітку в соціальних медіа, що ми забули, що все в один день може зникнути. Пандемія підштовхнула бізнес стати активнішим онлайн, а падіння мереж – до диверсифікації.

Соціальні медіа дали нам можливість масштабувати себе та створювати свій цифровий образ набагато швидше, ніж це було можливо раніше. На цій можливості виросла ціла індустрія, що складається з тих, хто створює контент, хто просуває його та хто оплачує. До ТОП-запитів у пошуку потрапляє комбінація слів "Особистий бренд у Instagram". Виходить, якщо твій бренд в IG - це означає, що просто в 1 клік він може зникнути. Тільки це зовсім не бренд.

Експеримент "Світ тісень" скоротився з 6 рукостискань до одного кліку в соціальних медіа.

Наташа Пірак засновниця комунікаційної агенції Fly_Academy

Ми стали набагато ближчими, а світ меншим. Між нами немає величезних огорож і у нас зростає відчуття "дружби" зі швидкістю передачі даних.

Якщо ще 10 років тому стаття витрат на відрядження могла легко зрівнятися з витратами на розвиток продукту/послуги, ми легко зв'язуємося онлайн і навіть навчилися відчувати емоційний зв'язок.

Правило 90/10, допомагає нам легко телепортувати інформацію від нас до аудиторії та охоплювати ще більшу групу людей. Саме 10% людей відповідають за проникнення інформації у різні верстви населення.

Саме в цій точці постає питання: "Як я можу заявити про себе?" Хоча нас має хвилювати: "Як бути почутими і досягти поставленої мети?"

Наташа Пірак засновниця комунікаційної агенції Fly_Academy

Нас багато, ми близько і нам потрібна самоідентифікація, щоби бути поміченими, почутими, прийнятими.

Бренд особистості – це насамперед репутація. Особистість — те, що маємо від народження.

Наприклад, ми в нашій компанії підкреслюємо у людях сильні сторони, наводимо фокус на переваги, розробляємо позиціонування та моделі комунікації, допомагаємо вести за собою та підвищуємо впізнаваність без ризику втратити це все.

Бо себе не втратиш, а свою digital-персону можна. Це потрібно розуміти і для себе зробити вибір, яким шляхом йти. Виявляти себе — одне з перших завдань людини, яка має на меті. І здорово, що кожного разу можна перезбирати себе під мету, досягати її та посилювати вплив, а потім знову перезбирати. Це циклічний процес, який немає фінальної точки. У digital-персони це є і потрібно просто прийняти.

Як формувати власний бренд особистості, щоб вас не могли стерти в один клік?

1. Створіть особистий сайт, де розміщуватимете інформацію, швидкі новини, з навігацією, щоб швидко знайти вас у будь-якій соціальній мережі або зв'язатися з вами електронною поштою.

2. Оцініть свою онлайн-репутацію. Є багато ресурсів, які покажуть вам видачу на ваше ім'я. Якщо ви починаєте з чистого листа або перебираєте свій бренд, вам необхідно залити фундамент вашого бренду:

  • Пропрацювати своє позиціонування - те, як вас сприйматимуть і для кого ви.
  • Створити портрет своєї аудиторії та намалювати кола впливу;
  • Створити унікальну особисту пропозицію;
  • Визначити ролі та великі теми;
  • Дізнатися про свою модель бренду особистості для прояву себе в публічному просторі.

Тільки після цього можна переходити до дій.

3. Диверсифікуйте канали вияву себе. Не вибирайте одну мережу чи форму. Обов'язково з'єднуйте онлайн-і офлайн-прояви та використовуйте цілісний підхід.

Пам'ятайте, що ви є бренд.

Працювати треба насамперед над собою, своєю репутацією та щоденними діями: як ми спілкуємося, як поводимося на роботі чи в ресторані, як виглядаємо, яким тоном говоримо та як ставимося до інших людей.

Це те, що формує сприйняття нас іншими, і те, що допомагає чи заважає комунікації з іншими людьми. Це прямо впливає на те, щоби нас обирали і з нами хотіли створювати проекти, бізнеси, кампанії.