В "Аврори" грандіозні плани на 2022 рік: відкрити в Україні 300 нових магазинів та розпочати експансію до Молдови

магазин Аврора
Магазин "Аврора". Фото: прес-служба мережі "Аврора"

Мережа "Аврора" планує цього року відкрити нові магазини у торгових центрах різних регіонів України, а також запустити перші точки на ринку сусідньої Молдови. Про це повідомляє RAU.

"Передусім ми націлені на відкриття магазинів "Аврора Мультімаркет" у районних ТЦ, які готові до доповнення свого пулу орендарів новим форматом. Ведемо переговори і з регіональними ТРЦ, щоб розкрити весь потенціал мережі як додаткового міні-якоря", — заявив Олег Клопов, керівник проєкту в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером мережі "Аврора" та займається підбором локацій для відкриття магазинів.

За його словами, вже видно предметну зацікавленість девелоперів у залученні такого орендаря.

"Додатковою перевагою мережі Аврора є те, що на відміну від прямих конкурентів вона працює фіскалізовано, а отже, не несе ризиків для орендодавця", — додав Клопов.

Він вважає, що український ринок магазинів формату dollar store знаходиться на стадії розвитку та в перспективі зможе прийняти ще 2000-2500 торгових точок подібного формату.

"Цього року компанія планує відкрити ще 300 торгових точок в Україні, а також розпочати закордонну експансію, запустивши перші точки на ринку сусідньої Молдови", — заявив керівник проєкту в RDA.

Торгова мережа "Аврора" – лідер у сегменті магазинів формату dollar store в Україні. Компанія заснована у 2011 році та налічує понад 800 фірмових магазинів із загальним штатом співробітників ритейлера у понад 6 тисяч людей.

Наприкінці 2021 року "Аврора" увійшла до лідерів рейтингів дискаунтерів Центральної та Східної Європи. Вона посіла третє місце серед непродовольчих дискаунтерів регіону ЦСЄ – до неї входять 650 магазинів. Її випередили Pepco з 2500 магазинами та KIK з 1000 магазинів. Примітно, що на відміну від більшості конкурентів магазини "Аврора" поки що знаходяться лише в одній країні.

Раніше бренд національної мережі магазинів-дискаунтерів АТБ став найдорожчим в українській ритейл-галузі. Також АТБ увійшов до п'ятірки найдорожчих брендів України. Він очолив і національний список компаній із найвищими доходами.