Акції Netflix впали на 20% через повільний приріст передплатників

Акції Netflix впали на 20% через повільний приріст передплатників
Netflix розраховує залучити ще 2,5 мільйона передплатників за три місяці. Фото: Depositphotos

Темпи приросту нових передплатників одного з найбільших у світі стрімінгових сервісів Netflix сповільнилися. Що, зрештою, призвело до падіння цін на акції компанії.

Згідно з квартальним звітом Netflix, чистий приріст числа передплатників сервісу в жовтні-грудні 2021 року виявився нижчим за очікування інвесторів. У четвертому кварталі кількість користувачів платних сервісів Netflix зросла на 8,28 мільйона, досягнувши 221,8 мільйона людей.

При цьому наприкінці третього кварталу компанія прогнозувала, що приверне не менше 8,5 мільйона людей за три місяці.

У результаті акції Netflix на сесії біржі NASDAQ на торгах 20 січня впали на 19,92%, до $407 за акцію. Це сталося через розпродаж цінних паперів.

Динаміка падіння акцій Netflix 

Наразі компанія розраховує залучити ще 2,5 мільйона передплатників у першому кварталі 2022 року. Ця планка нижче попередніх досягнень Netflix. У першому кварталі 2021-го сервіс залучив 4 мільйони передплатників.

Фото: Depositphotos