До кінця року "Хмельницькгаз" відкриє ще 4 Центри обслуговування клієнтів

Фото: Patrick Tomasso / Unsplash
Фото: Patrick Tomasso / Unsplash
Наразі майже 65% клієнтів компанії отримують увесь спектр якісних сучасних послуг газорозподільної компанії за місцем проживання

Починаючи з 2016 року для споживачів газу Хмельницької області "Хмельницькгаз" відкрив уже сім Центрів обслуговування європейського зразка. Наразі майже 65% клієнтів компанії отримують увесь спектр якісних сучасних послуг газорозподільної компанії за місцем проживання.

До кінця 2019 року аналогічні підрозділи почнуть функціонувати ще у чотирьох районних центрах: Білогір'ї, Городку, Полонному та Ярмолинцях. Тож, якісним сучасним сервісом, без черг та незручностей, буде охоплено вже понад 82% подолян.

"Хмельниччина стала однією з перших областей в Україні, де за чотири роки відкрились одразу сім нових та сучасних центів обслуговування клієнтів європейського зразка. Наразі до завершення 2019 року ми порадуємо споживачів ще 4 районів Хмельниччини", — інформує голова правління "Хмельницькгазу" Михайло Юрченко.

"Хмельницькгаз" — клієнтоорієнтована компанія, що приділяє значну увагу зручності та доступності у спілкуванні зі своїми споживачами. Відтак, значні ресурси були скеровані та освоєні на покращення сервісного обслуговування та створення відповідних умов перебування споживачів у сучасних центрах.

У нових структурних підрозділах компанії споживач має максимальний доступ до інформації, яку за потреби отримує у фахівця або на інформаційних стендах, моніторах. Окрім того, під час перебування, клієнти можуть зареєструватися у онлайн-сервісах, що ще значно спростить спілкування з газовою компанією.

Чимало нововведень реалізовано у центрах: це допомога фахівців у користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.

"Нам вдалося поєднати у просторих приміщеннях центрів увесь спектр послуг: від інформування щодо будь-яких газових питань — до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо, — інформує начальник управління клієнтського сервісу "Хмельницькгазу" Юлія Стрілець. — Крім того, завдяки досконалості даного проєкту, ми практично анулювали донедавна існуючі черги".

Сучасні технології обслуговування та доступність ЦОКів дають можливість зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі усіх нововведень на газовому ринку країни.

Нагадаємо, АТ "Хмельницькгаз" здійснює розподіл природного газу на території Хмельницької області (крім міста Шепетівки та Шепетівського району) усім категоріям споживачів. Щорічні обсяги транспортування складають біля 700 млн кубометрів природного газу.

"Хмельницькгаз" забезпечує природним газом більш як 400 тисяч домоволодінь Хмельниччини. Загальний рівень газифікації області становить майже 80%, протяжність газових мереж — більше 17 тисяч км. Підприємство є одним з найбільших роботодавців та платників податків області, що надає гарантовані робочі місця 2 тисячам працівників, стабільно входить до п'ятірки найбільших та сумлінних платників податків Хмельниччини. До бюджетів усіх рівнів АТ "Хмельницькгаз" у 2018 році сплатив понад 75 млн грн.