Понад 60 тисяч клієнтів "Чернівцігаз" користуються "Особистим кабінетом"

Фото: John Schnobrich / Unsplash
Фото: John Schnobrich / Unsplash
Тільки в жовтні цього року близько 1,2 тисяч клієнтів компанії почали користуватися віддаленим сервісом

На кінець жовтня кількість користувачів сервісу "Особистого кабінету" на сайті 104.ua по Чернівецькій області перевищила 60 тисяч осіб — це більш 26% від загальної чисельності побутових споживачів газу.

Використовуючи "Особистий кабінет" та інші онлайн-сервіси компанії, клієнти економлять свій час та кошти. Їм не доводиться їхати в Центр обслуговування клієнтів і чекати в черзі. Цілий ряд послуг споживачі газу отримують дистанційно.

"Користувачі сервісу мають цілодобовий доступ до власних даних. Тут споживач може передати показання лічильника, дізнатися вартість газу, стан особового рахунку, заплатити за газ онлайн і роздрукувати квитанцію, контролювати стан своїх розрахунків і споживання", — розповідає керівник управління клієнтського сервісу АТ "Чернівцігаз" Дмитро Мотовілін.

З 2015 року кількість клієнтів, які надають перевагу "Особистому кабінету", постійно зростає. За 9 місяців поточного року в "Особистому кабінеті" зареєструвалися 10 тисяч буковинців. Тільки в жовтні цього року близько 1,2 тисяч клієнтів компанії почали користуватися віддаленим сервісом. Менеджери Центрів обслуговування надали практичну допомогу у реєстрації понад 200 клієнтів, інші — зареєструвалися самостійно.

Нагадаємо, акціонерне товариство "Чернівцігаз" — єдина на території Чернівецької області компанія-ліцензіат з розподілу природного газу. АТ "Чернівцігаз" експлуатує 8788 км газопроводів. У 2018 році підприємство протранспортувало близько 367,5 млн кубометрів природного газу.

Клієнти компанії — понад 230 тисяч сімей Чернівецької області та більше 3 тисяч підприємств, установ і організацій. АТ "Чернівцігаз" є одним з найбільших роботодавців Чернівецької області, штат компанії становить близько 1300 осіб. До того ж підприємство входить до трійки найбільших платників податків регіону.