В Києві на пів року зупинили рух між станціями метро "Деміївська" та "Теремки"

станція метро, станция метро, вагон метро, поезд, потяг
Станція метро "Виставковий центр". Фото: Depositphotos

Через необхідність невідкладного ремонту на перегінному тунелі між станціями "Деміївська" і "Либідська" рух поїздів Оболонсько-Теремківською лінією метро буде відбуватися лише між станціями "Героїв Дніпра" та "Либідська". Орієнтовно роботи триватимуть близько 6 місяців і будуть проводитися на поверхні. При цьому рух поїздів на ділянці між станціями "Либідська" та "Деміївська" буде призупинено повністю.

Про це повідомляється на офіційному порталі Києва.

За оновленою інформацією від КМДА, рух поїздів метро на ділянці між станціями "Теремки" – "Деміївська" вже зупинено з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів. Поїзди курсують між станціями "Героїв Дніпра" – "Либідська".

Дублюючі маршрути наземного транспорту запрацюють орієнтовно протягом двох годин.

Раніше повідомлялося, що рух буде зупинено з 9 грудня.

Рішення було ухвалене Постійною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій КМДА.

За час ремонту спеціалісти проведуть необхідні дослідження і обстеження, а також виконають невідкладні заходи зі стабілізації конструкцій і роботи по відновленню.

Згідно з інформацією КП "Київський метрополітен", станції метро "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром", "Теремки" продовжать свою роботу у режимі цілодобового укриття.

Для організації перевезень пасажирів створені дублюючі маршрути наземним транспортом від станції метро "Теремки" до станції метро "Либідська".

У "Київському метрополітені" зазначили, що питання безпеки пасажирських перевезень є надважливим. Але для уникнення позаштатної ситуації під час руху поїздів, необхідна їхня повна зупинка на цій ділянці.

В громадській організації "Пасажири Києва" повідомили, що тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" перебуває в аварійному стані вже близько тижня і продовжує погіршуватися. Порушена герметизація тунелю, а на рейкошпальній решітці спостерігається значне підтоплення. Рівень води наразі досягає підошви рейок і навіть перевищує її. Через це було введено обмеження швидкості вагонів до 15 км/год.

Перегінні тунелі між станціями "Деміївська" та "Либідська" будувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом. Це відбувалось у складних гірничо-геологічних умовах при штучному водозниженні. В результаті нерівномірних процесів розущільнення, віброповзучості навколо ґрунтового масиву і навантаження на тунельну оправу виник ризик втрати стійкості тунельних споруд.