- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Недобросовіних рекламодавців оштрафували на 2,6 млн грн

Упродовж першого кварталу 2025 року Держпродспоживслужба перевірила понад 5,3 тисячі рекламоносіїв і виявила понад тисячу порушень рекламного законодавства. Було накладено штрафних санкцій на 2,6 млн грн.
Про це йдеться у прес-релізі служби.
"Чесна реклама — це спільна справа держави, бізнесу й суспільства. За перший квартал 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби перевірила понад 5 тис. рекламоносіїв по всій країні. Накладено штрафних санкцій на 2,6 млн грн", — зазначив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Фахівці аналізували об’єкти зовнішньої реклами, внутрішньої, в аудіальних та аудіовізуальних медіа, в друкованих медіа, в онлайн-медіа, на платформах спільного доступу до відео та інформації, у сфері електронних комунікацій, на транспорті.
У результаті контролю виявлено 1096 порушень рекламного законодавства::
- 698 — у сфері зовнішньої реклами;
- 265 — внутрішньої реклами;
- 104 — на онлайн-платформах;
- 16 — в онлайн-медіа;
- 5 — у друкованих медіа;
- 5 — у сфері електронних комунікацій;
- 3 — на транспорті.
За результатами розгляду справ Держпродспоживслужба та її територіальні органи:
- наклали штрафних санкцій на 2,6 млн грн;
- винесли 46 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою;
- ухвалили 62 рішення про зупинення її розповсюдження.
Найбільше порушень зафіксовано:
- у використанні недержавної мови в рекламі — 200 справ;
- у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування — 96 справ.
Добровільно порушники сплатили 1,7 млн грн штрафів. У примусовому порядку стягнуто ще 143,6 тис. грн, а на суму 93,4 тис. грн накладених штрафів подано позови до суду.
Нагадаємо, з 10 по 21 березня в Києві проводили демонтаж незаконних рекламних конструкцій. Прибрано 983 об'єкти, що були розміщені з порушеннями, зокрема на площі Українських Героїв та прилеглих вулицях.