НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

В "Київстар" з'явилася реєстрація номера за допомогою "Дії" або BankID

В "Київстар" з'явилася реєстрація номера за допомогою "Дії" або BankID
Фото: пресслужба "Київстар"

Для того, щоб абоненти передплати могли додатково захистити свій номер, мобільний оператор “Київстар” запровадив сервіс онлайн-ідентифікації для реєстрації номера за допомогою “Дії” або BankID НБУ. Раніше онлайн можна було зареєструвати номер тільки за допомогою КЕП — кваліфікованого електронного підпису. 

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє пресслужба мобільного оператора.

Додатковий захист

Зазначається, що завдяки реєстрації ніхто крім власника номера не зможе, наприклад, відновити, заблокувати чи перевипустити SIM-карту. Такі операції будуть доступні абоненту лише після перевірки з боку оператора за документом, який прив’язано до номера.

"А тому реєстрація номера ще й суттєво підвищує безпеку усіх пов’язаних сервісів: доступ до онлайн-банкінгу, акаунтів у соцмережах, мобільних додатках тощо", - зауважують у "Київстар".

Там додають, що реєстрація номера є безкоштовною та не впливає на тариф, залишок на рахунку та підключені послуги при цьому зберігаються. 

Як це зробити

  • Перейдіть на сайт Інтернет-магазину Київстар;
  • Виберіть Каталог товарів і Реєстрація номера;
  • Введіть номер телефону, увійдіть до облікового запису Київстар або створіть його;
  • Пошерте копію паспорта через "Дію";
  • Ознайомтесь із заявою і підпишіть її.

Кілька кліків у смартфоні — і ви зареєстрували номер телефону.

"Київстар" підвищить абонплату для низки тарифних планів

Оператор мобільного зв'язку "Київстар" ініціював зміни для низки тарифних планів, щоб збалансувати збільшення витрат на обслуговування абонентів.

Абонентам запропоновано вибір: перейти на новий тарифний план із більшим об'ємом послуг або вибрати альтернативу з тарифних планів за меншу ціну.

Зміни торкнуться тарифних планів, які не змінювалися декілька років, але не будуть застосовані для нових клієнтів, які підключилися протягом останніх 12 місяців.