Fozzy Group має намір у 2022 році розширити мережу Thrash! з 90 до 150 супермаркетів

Фото: Fozzy Group

Fozzy Group має намір відкрити 60 нових супермаркетів "Thrash! Траш!" 2022 року. Як йдеться у повідомленні ритейлера, у 2020 році йому вдалося відкрити під цим брендом 32 нові дискаунтери, працевлаштувавши там 500 людей.

Окрім відкриття нових магазинів у 2022 році Thrash! планує розвиток таких проектів, як "Піца власного виробництва", "Випічка" та "Food to Go" із запровадженням нового унікального асортименту з оригінальними смаками.

Пріоритетним напрямком наступного року для мережі стане створення додаткової цінності для гостей: компанія описує це як "удосконалення сервісної стратегії для отримання задоволення та додаткових емоцій від походу до супермаркету".

На сьогодні ця мережа налічує 90 торгових об'єктів у 41 місті загальною площею 73,5 тисячі квадратних метрів. Асортимент товарів налічує понад 3 тисячі позицій як вітчизняних виробників, так і власного імпорту Fozzy Group. У компанії оцінюють кількість клієнтів мережі 1 млн осіб.

Зокрема, найбільше магазинів Thrash!, за даними на сайті мережі, розташовано у Запоріжжі (10), Києві (9), Одесі (8), Харкові та Івано-Франківську (по 5). Ще 11 об'єктів розташовано у передмісті Києва.

Нагадаємо також, що нещодавно з'явилися чутки, що Fozzy Group, яка оперує торговельними мережами "Сільпо", Le Silpo, Fozzy, "Фора", Thrash!, "Біла ромашка" та Ringoo, придивляється до покупки мережі "Еко-маркет", проте в Fozzy заявили, що такі переговори не ведуться.