"Велике будівництво" скоротить дорогу між Києвом та Варшавою до 4 годин

"Велике будівництво" скоротить дорогу між Києвом та Варшавою до 4 годин
"Велике будівництво" скоротить дорогу між Києвом та Варшавою до 4 годин

Україна та Польща напрацювали низку рішень щодо запуску швидкісного сполучення між двома столицями та електрифікації ділянки залізниці Мальховце — Нижанковичі на кордоні двох країн. Цей проєкт буде реалізований у рамках програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".

Про це повідомляє Міністерство інфраструктури України.

Домовленості України та Польщі щодо низки транспортних питань стали одним із результатів візиту керівництва МІУ та "Укрзалізниці" до Польщі, що відбувся у минулі вихідні. Українська делегація провела зустріч із міністром інфраструктури Польщі Анджеєм Адамчиком та взяла участь у конференції "Європа Карпат".

"Продовжується підготовка, у тому числі пошук джерел фінансування, для реконструкції ділянки Мальховіце-Ніжанковичі на українсько-польському кордоні, що є важливим транспортним коридором для наших сусідів", — зазначив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Досягнуті домовленості, за словам Кубракова, нарешті дозволяють перейти до обговорення та реалізації важливих міжурядових інфраструктурних проєктів, серед яких запуск швидкісного сполучення між Києвом та Варшавою, завдяки якому шлях в дорозі скротиться до 4 годин; будівництво першої концесійної дороги Краківець — Львів — Броди — Рівне; масштабне оновлення дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин з підвищенням її до І-а категорії; модернізація міжнародних автомобільних пунктів пропуску на кордоні з ЄС.

Іншим наслідком спільної роботи, яка включала багатоетапні перемовини та виведення питання на рівень президентів двох країн, стало рішення польської сторони вперше за останні 7 років суттєво збільшити кількість дозволів для українських автоперевізників. Документальне підтвердження цьому очікується вже найближчим часом.

Нагадуємо, заступник керівника Офісу президента та координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко назвав одним з ключових напрямків на Укрзалізниці електрифікацію щонайменше 500 км колій.