Андрей Худо: путешествуйте, взяв в дорогу "Монаха, который продал свой "Феррари"

Андрей Худо, совладелец холдинга эмоций "!FEST", советует хотя бы раз в год отправляться в путешествие — не ради развлечений, а с целью увидеть что-то новое и вдохновиться на свершения

Андрiй Худо, львівський підприємець, співвласник холдингу емоцій "!FEST", для "АНТИдеграданта":

Перший раз в житті бачив Полярне сяйво і під ним написав такі думки.

В житті я сильно ціную подорожі, тому радив би кожному хоча б раз у рік виїжджати за межі міста, при чому не в сусіднє село! А подалі в інші регіони, країни, континенти, з метою побачити щось нове, надихнутися на нові звершення.

Так розширюється кругозір, загальна ерудиція. Ну, а в подорож їхати неможливо без книги, коли Інтернет і телебачення не тисне згори, якраз час поповнити духовні запаси.

Рекомендую всім до прочитання Робін Шарма "Монах, який продав свій "Феррарі".

Книга відкриває мудрі практичні знання, які вчать нас радісно думати, жити згідно свого покликання, берегти час — нашу найбільшу цінність, дорожити взаємовідносинами з іншими людьми, жити теперішнім... додайте філософської мудрості в своє життя!

Андрiй Худо з дружиною та донькою у Санта Клауса у Фінляндії : "Мрії збуваються! Друзі, ми попросили миру для нас усіх".

Підсумки 2014 року:

В цьому році ми зрозуміли, що нам потрібна і географічна диверсифікація, розвиватись лише в нашому місті нам вже мало місця.

Попри те запустили два масштабні проекти: постійно діючий ринок вуличної їжі "Під Арсеналом" — нова платформа для професіоналів та початківців у бізнесі та рай для туристів, а також — ресторацію-пивоварню "Правда", з якої хочемо почати крафтову революцію в Україні. Ці два кроки у Львові — це проекти, спрямовані на місто з великим туристичним потоком, а отже ми віримо у Львів.

Окрім того, ми почали більше експериментувати з франчайзинговими форматами та поєднувати їх. Шукати точку "максимум". Вирішили, що навіть великі моли, які є в Україні. повинні мати національну родзинку, тож спробували і відкрили в "Епіцентрі" в Києві змішаний формат: "Львів. Пляцки. Шоколад. Кава." Все це можна знайти в одному просторі. Компанія, яка завжди придумує щось нове, почала експериментувати з раніше випробуваними форматами.

Що стосується європейського напрямку, то цього року відкрили нашу майстерню шоколаду в Варшаві та ще одну в Кракові. Наступного року плануємо відкриття пілотної майстерні в новому форматі теж в ЄС.
Такі підсумки 2014 та плани на майбутнє.
Натхнення та проривних інновацій всім! :)

Ресторани Холдингу емоцій "!FEST":

"Криївка", "Мазох-cafe", "Гасова лямпа", "Біля Діани на Ринку", "Найдорожча ресторація Галичини", " Галицька жидівська кнайпа "Під Золотою Розою", "Лівий берег", "Дім легенд", "Перша львівська грильова ресторація м'яса та справедливости", "Львівська копальня кави", "Пструг, хліб та вино", "Перша міська пекарня сирників та штруделів "Львівські пляцки", "Маки", " Львівська майстерня шоколаду", "Зеник МИТНИК", "Пошта на Друкарській".