5 щорічне BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ — подія року для трейд-маркетологів

Іван Даниленко й Олександр Андронік
Іван Даниленко й Олександр Андронік
5 лютого в Києві відбулась щорічна, 5-та за рахунком, Всеукраїнська конференція "Big Trade-Marketing Show-2021: У всі тяжкі", яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.

Учасники конференції обговорили тенденції розвитку трейд-маркетингу в сучасних умовах, а також провели перемовини з чинними та майбутніми партнерами.

Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.

Партнерами конференції стали компанії:

Чайний Партнер –  Соломія

Іт Консалтінговий Партнер -  Слуно Україна

Партнер Кофе-брейків –  Trevi

Трансформаційний Партнер –  YouCoach

IT Партнер –  Спілка автоматизаторів бізнесу

Офіційний Винний Партнер -  TIZIANO  

Офіційний Партнер -  MAY-Ukraine

Поліграфічний Партнер -  Типография Бумажный Змей

 Технологічний Партнер -  Sales'Up

За підтримки -  Євростенд

HR Партнер — Work.ua

За підтримки — Євростенд

Скляні системи для івентів - NEOsystem

За підтримки — АВС Креатив

На початку конференції з привітальним словом до учасників виступила модераторка BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ Леся Іванченко, заступник генерального директора по торгівлі та маркетингу ТОВ "Супермаш". Відкрила конференцію Марина Забарило, комерційна директорка Consumer Panel & Services Ukraine GfK. Вона презентувала дослідження на тему: "Що хочуть покупці від брендів у період кризи?"

Марина Забарило

Спікерка наголосила, що карантинні обмеження змінили загальну картину каналів продажів FMCG.

За словами спікерки, на зміну поведінки покупців впливали побоювання втрати роботи й складний фінансовий стан, викликані економічним спадом внаслідок пандемії, і цей рівень занепокоєння в Україні значно вищий за інші європейські країни.

Наступна спікерка, Марина Вознесенська, директорка з маркетингу мережі аптек "Будьте здорові", "Економ-і-я" й "ЕКО-аптека", познайомила учасників конференції з Клієнторієнтованою стратегією в період соціальної турбулентності.

Марина Вознесенська

Марина презентувала кейс "Оптика в мережі аптек" зі збільшення продажів товарів оптики. 

Велику увагу учасників заходу привернув виступ керівника відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортименту мережі "АТБ-Маркет"Дар’ї Бахматової на тему "Колаборація брендів, як елемент просування товарів ВТМ".

Дар’я Бахматова

Залучення селебріті — Оля Полякова, Олег Вінник, Дзідзьо у різних рекламних компаніях з метою просування товарів та проведення трейд-маркетингових заходів вигідно відрізнило мережу.

Криза коронавірусу призвела до глобальних змін у багатьох галузів, і найбільші з них сталися у віртуальному середовищі. Прогрес електронних технологій лише пришвидшився, і це підтвердила наступна спікерка Людмила Мочальська. Керівниця програми лояльності ТМ "Родинна ковбаска" виступила з кейсом "Програма лояльності та штучний інтелект".

Людмила Мочальська

В першу чергу виробник налагодив комунікацію зі споживачами, впровадивши чат-бот у мобільному застосунку Viber.

Не менш цікавим за попередні виступи виявився і практичний кейс "Як заробити на витратах", представлений двома спікерами: комерційним директором Non Food, Berta Group, Іваном Даниленко й Олександром Андроніком, СЕО Sale’s Up.

Наведений кейс став прикладом співпраці національного дистриб’ютора продовольчих і непродовольчих товарів і компанії-постачальника рішень з автоматизації бізнес-процесів.

Наступним спікером виступив   Андрій Боровський, керівник маркетингу будівельних сумішей "Хенкель Баутехнік Україна". Його доповідь мала назву "DIGITAL підхід до просування. Кейс Хенкель Баутехнік."

Андрій Боровський

Було створено "армію" амбасадорів бренду із залученням мікро інфлюенсерів.

Автоматизація комунікації з клієнтами дозволила збільшити аудиторію, а впровадження власних лідерів думок — підвищити цінність бренду в очах споживачів.

Тетяна Пащенко з компанії Май Україна познайомила аудиторію з кейсом: "Вивід нового продукту в умовах тряски", заснованим на запуск продажів інноваційного продукту — вітамінної лінійки чаїв ТМ Curtis — у магазинах торгівельних мереж країни.

Юлія Вирва, комерційна директорка, Premier FOOD (Mr.Grill) виступила з темою: "Чи варто підключати онлайн продажі? За яких умов? Якщо варто, то як? Як перейти до FMCG e-commerce? Як підключити маркет-плейс?"

Юлія Вирва

На прикладі своєї компанії спікерка запевнила учасників конференції у доцільності підключення каналів онлайн-торгівлі.

Черговий кейс презентував Роман Білецький, національний менеджер ТМ Tiziano. Його виступ мав назву "Революція Tiziano. Алюмінієвій банці бути чи не бути? Битва банки з пляшкою".

Роман Білецький

Спікер розповів про нюанси впровадження на українському ринку нового продукту — газованих винних напоїв в інноваційній упаковці — алюмінієвих банках.

Наталія Нікітенко, managing Director ТОВ СП "Соломія", виступила з доповіддю на тему: "Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?"

Наталія Нікітенко

Спікерка розповіла про зміни, які сталися з настроями споживачів за останні 12 місяців.

Гаррій Гнатовський, архітектор рішень "Слуно Україна". Він презентував доповідь "Новий рівень прогнозування промо: аналіз поведінки покупців і машинне навчання".

Гаррій Гнатовський

Гаррій Гнатовський представив кілька моделей машинного навчання для обслуговування клієнтів і на прикладах показав, наскільки точно штучний інтелект може прогнозувати зміну споживчої поведінки.

 Наступною виступила Василиса Петлицька, заступниця директора з маркетингу EVA. Вона познайомила аудиторію з черговим практичним кейсом "Що значить бути одними з перших у світі? Досвід запуску мережею EVA акції колекціонування, з використанням електронних фішок".

Василиса Петлицька

Завершувала серію доповідей запрошена з Бельгії спікерка Тетяна Скоробагатова, продюсерка Big Trade-Marketing Show і керівниця маркетингу з 16-річним досвідом у рітейлі і FMCG. Вона розповіла про те, Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього.

Тетяна Скоробагатова

Конференції TradeMasterGroup, окрім інформативних виступів спікерів, відрізняються динамічними інтерактивами, і ця зустріч не стала виключенням. В рамках "Big Trade-Marketing Show-2021: У всі тяжкі" відбувся 2-й Всеукраїнський Merchandising Battle.

Переможці баттлу компанії "Май Україна" та "Корпорація Біосфера" також отримали дипломи Книги рекордів України за унікальні показники конструкцій-викладок.

Окрему нагороду отримала компанія "Трейд Мастер Груп" за встановлення рекорду України як організатора наймасштабнішого бізнес-заходу у сфері трейд-маркетингу.

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити Вас на наших наступних конференціях!