"Домашні тварини на робочому місці": Nestle відкриває офіс для собак

Фото: Drew Hays / Unsplash
Фото: Drew Hays / Unsplash
В офісі компанії в Україні заздалегідь підготували усіх працівників до змін в офісному житті і трансформували робочий простір під pet-friendly формат

В українському офісі Nestlé за підтримки бренду Purina розпочалася ініціатива "Домашні тварини на робочому місці" (Pets at Work). Відтепер співробітники можуть щоп'ятниці приходити на роботу разом зі своїми домашніми улюбленцями. Адже дослідженнями доведено, що присутність домашніх улюбленців в офісах має численні переваги, серед яких: зменшення стресу, підвищення роботоздатності й залученості співробітників, сприяння кращій соціалізації працівників та загальне покращення робочої атмосфери в офісі.

В офісі Nestlé в Україні заздалегідь підготували усіх працівників компанії до змін в офісному житті і трансформували робочий простір під pet-friendly формат.

"Згідно з результатами дослідження британського Університету Лінкольна, люди, які приводять улюбленця на роботу, є на 14% більш задоволеними своїм балансом між особистим і робочим життям, і на 33% більш залучені в робочі процеси. Ми раді інвестувати в створення кращого робочого середовища для наших працівників. Сподіваємося, що започаткування такої ініціативи надихне й інші українські компанії на те, щоб дозволяти своїм працівникам приходити в офіс зі своїми улюбленими собаками і проводити більше часу з ними разом", — каже Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові.

Ініціатива "Домашні тварини на робочому місці" запущена в рамках одного з 10 соціальних зобов'язань "Purina в суспільстві", спрямованого на просування переваг присутності улюбленців на робочому місці. На сьогодні проєкт упроваджений в офісах компаній Nestlé Purina в 25 країнах світу.

Крім цього, бренд Purina допоміг уже 107 організаціям по всій Європі реалізувати ідею присутності собак в офісі, об'єднавши ці компанії під егідою Альянсу "Домашні тварини на робочому місці". Мета Purina — залучити до Альянсу не менше 200 компаній до кінця 2020 року. З початку 2020 року стати членами Альянсу зможуть і організації з України.

Як зазначив Ігор Дубовик, директор відділу кормів для тварин Nestlé Purina в Україні та Молдові, для того, щоб трансформація офісів під pet-friendly формат відбувалася максимально легко й швидко, Purina розробила систему з впровадження ініціативи "Домашні тварини на робочому місці", що включає в себе гід для роботодавців і посібник для працівників та готова ділитися досвідом впровадження ініціативи.

"Одна з головних проблем домашніх улюбленців по всьому світу — це синдром розлуки з хазяїном. Тривале знаходження тварин на самоті, поки "їхня людина" на роботі, впливає на них і на емоційному, і на фізіологічному рівні. Тому ініціатива Pets at Work і ґрунтовний підхід до облаштування офісів усім необхідним для тварин є дуже вагомим кроком компанії до того, щоб і люди, і їхні улюбленці були щасливішими", — зазначила Ксенія Олійникова, ветеринарна лікарка, спеціалістка з поведінкової та профілактичної ветеринарії.

Нагадаємо, Nestlé — найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування і напоїв, яка представлена в 190 країнах. 308 тисяч співробітників працюють для досягнення загальної цілі Nestlé — підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому.

Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для сімей і домашніх улюбленців. Має більше 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як Nescafe чи Nespresso до лідерів локальних ринків. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування і здорового способу життя.

Purina — бренд компанії Nestlé, що існує вже понад 125 років і є одним із піонерів у сфері розробки харчових кормів для тварин, що відповідають найвищим стандартам якості й безпеки. Провідні позиції компанії в області кормів забезпечують бренди Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets, Purina One, Friskies, Felix, Darling, Dog Chow, Cat Chow, Gourmet, Dentalife та інші.