- Категория
- Новости компаний
- Дата публикации
Стратегія створення проривних продуктів
14 жовтня Києво-Могилянська Бізнес Школа [ kmbs] запрошує маркетологів та топ-менеджерів компаній на управлінський майстер-клас. Під час події ми спробуємо визначити ключові "інгредієнти" для створення або перезапуску нових продуктів.
Серед ключових питань майстер-класу:
- Як визначити реальні потреби клієнта?
- Чи можна спланувати успіх продукта на ринку?
- Що таке результативний підхід до інновацій, сегментації та позиціювання?
- Як відібрати з-поміж декількох варіантів продукту той, в який реально варто інвестувати?
Спікер: Олена Мальцева, викладач Школи маркетингу kmbs. Автор бренду "&.Стратегії". Екс-генеральний директор "Companion Group" [журнали Комп&ньйон та &.Стратегії].
Подписывайтесь на Telegram-канал delo.uaДата: 14 жовтня, 18.30-20.00
Місце: Києво-Могилянська бізнес школа, вул. Волоська 8/5, 4 корпус, 4 поверх
Умови участі: займати управлінську посаду та отримати підтвердження про онлайн-реєстрацію.
В разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Марії Волкової, менеджера програм управлінського розвитку: [email protected], [044] 490 6635, [063] 168 63 72.