29 ноября 2018 в 16:27

Локальні виробники пива займають 7-8% вітчизняного ринку — "Уманьпиво"

В Україні росте споживання пшеничного, нефільтрованого і темного пива

Локальні виробники пива займають 7-8% вітчизняного ринку — "Уманьпиво"

В переважній більшості український споживач п'є лагерне пиво, але останнім часом росте споживання пшеничного, нефільтрованого та темного пива.

Про це в інтев'ю delo.ua розповів СЕО компанії "Уманьпиво" Ігор Кисіль.

"Люди хочуть новинок. Явний цьому доказ — позитивна динаміка відкриття нових крафтових пивоварень, зростання споживання крафтового пива, наприклад, з нотками цедри чи цитрусових та прянощів. Виробники крафтового пива мають можливість завести невелику партію хмелю і експериментувати зі смаками. Саме крафтові пивовари показали населенню, що є "інше пиво", а ми, регіональні пивзаводи, показуємо, що крім промислових пивзаводів-гігантів, в Україні є ще й інші виробники, хто варить добре пиво", — сказав Ігор Кисіль.

Вітчизняний ринок пива поділений таким чином, що 90% займають промислові підприємства, малі та середні пивзаводи в Україні — 7-8% та менше 1% відсоток припадає на крафтові виробництва. Через невеликий об'єм локальним заводам легше експериментувати з новими смаками.

Детальніше про те, як виробляються нові продукти, і на які вподобання українців орієнтуються сьогодні виробники, читайте завтра в інтерв'ю на delo.ua

по материалам:
"Дело"
раздел:
теги:

По теме:

Украина вошла в топ-5 экспортеров пива в страны ЕС
Потребрынки 08 августа 2018 в 19:07

Украина вошла в топ-5 экспортеров пива в страны ЕС

В 2017 году Украина экспортировала 11 млн литров пива в Евросоюз

Пиво в шоколаде: как зарабатывать на нишевых десертах
How2Do: Как начать свой бизнес 12 апреля 2018 в 10:00

Пиво в шоколаде: как зарабатывать на нишевых десертах

Основательница кондитерской Noel bakery Елена Слободянюк рассказала, как вырастила бизнес из хобби и ста долларов

Загрузка...
Информационный партнер проекта Ukr.net
Новости со всех уголков Украины на https://www.ukr.net/
Загрузка...