Локальні виробники пива займають 7-8% вітчизняного ринку — "Уманьпиво"

Локальні виробники пива займають 7-8% вітчизняного ринку — "Уманьпиво"
В Україні росте споживання пшеничного, нефільтрованого і темного пива
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронировать участие

В переважній більшості український споживач п'є лагерне пиво, але останнім часом росте споживання пшеничного, нефільтрованого та темного пива.

Про це в інтев'ю delo.ua розповів СЕО компанії "Уманьпиво" Ігор Кисіль.

"Люди хочуть новинок. Явний цьому доказ — позитивна динаміка відкриття нових крафтових пивоварень, зростання споживання крафтового пива, наприклад, з нотками цедри чи цитрусових та прянощів. Виробники крафтового пива мають можливість завести невелику партію хмелю і експериментувати зі смаками. Саме крафтові пивовари показали населенню, що є "інше пиво", а ми, регіональні пивзаводи, показуємо, що крім промислових пивзаводів-гігантів, в Україні є ще й інші виробники, хто варить добре пиво", — сказав Ігор Кисіль.

Вітчизняний ринок пива поділений таким чином, що 90% займають промислові підприємства, малі та середні пивзаводи в Україні — 7-8% та менше 1% відсоток припадає на крафтові виробництва. Через невеликий об'єм локальним заводам легше експериментувати з новими смаками.

Детальніше про те, як виробляються нові продукти, і на які вподобання українців орієнтуються сьогодні виробники, читайте завтра в інтерв'ю на delo.ua